娛一叮

每年年尾,又是一班小生花旦為《萬千星輝頒獎典禮》爭崩頭的時候,競爭最激烈的視帝和視後將於下月初誕生。視後已確定是胡杏兒的囊中物;至於視帝方面,鄭嘉穎和謝天華分別憑高收劇集《怒火街頭》和《潛行狙擊》成為視帝大熱,旗鼓相當。於下年底才約滿無綫的鄭嘉穎,竟然不為國內電視台的銀彈攻勢所動,落實與無綫加簽五年約,以示忠貞。一向錫鄭嘉穎錫到燶的樂易玲,就立即以傾掂鄭嘉穎續約為由,在眾高層面前落足嘴頭,為他穩奪今年視帝寶座。換言之,謝天華卻變成今次視帝戰的犧牲者。周三(9日),記者向謝天華提到鄭嘉穎續約換獎一事,他不忿地說:「乜有啲咁嘅事?」Laughing冇得繼續laughing,惟有嘆句冇運行。

 

今年中播出的《怒火街頭》口碑好,結局收視高達35點,鄭嘉穎飾演的流氓大律師Law霸,演技被激讚之餘,觀眾緣亦由穀底反彈。不過8月尾出街的《潛行狙擊》創下40點收視,孭飛的Laughing哥謝天華搶盡風頭,加上早前林保怡和馬德鐘相繼炮轟無綫,視帝人選愈來愈少,令鄭、謝二人成為頂頭大熱。

加五倍人工

在無綫每集只有四千酬勞的鄭嘉穎,雖然早前憑國內劇《步步驚心》在大陸人氣勁升,有國內製作人更豪爽地出價16萬一集邀拍劇。不過據知鄭於上月突然與無綫傾約,「佢份約其實仲有成年先完,仲爭公司60集劇未拍,不過,佢竟然喺趕拍《怒火街頭2》期間,主動搵樂小姐傾約。」現時正值電視台大戰,城市電訊的王維基不斷向無綫藝人高薪挖角,樂易玲眼見鄭嘉穎難得唔睇錢份上,決定出招令鄭嘉穎續約續得心服口服。本刊收到消息,鄭嘉穎下年底舊約完後,自動波加簽三年死、兩年生新約,人工除加到新高2萬蚊一集外,樂易玲更為鄭嘉穎的視帝獎項力爭到底。「樂小姐之前已經鋪定路,除咗喺六嬸面前狂讚嘉穎呢個親生仔夠義氣之外,仲經常同有份投票嘅高層分析今年視帝形勢,義正辭嚴話《潛行狙擊》最高收視嗰集焦點係因為黃宗澤死,臨近結局卻收視回落,唔及嘉穎由頭帶到尾。」樂大媽捧仔計劃周詳,令鄭嘉穎攞視帝之路暢通無阻。

謝天華: 我都唔差㗎﹗

其實鄭嘉穎自02年加入無綫後,一直深得樂易玲歡心,樂易玲更極速捧鄭為視帝,不過卻弄巧成拙。據幕後高層爆料:「樂小姐不嬲錫鄭嘉穎錫到出面㗎啦,06年捧鄭嘉穎憑《天幕下的戀人》攞視帝,點知外面反應極差,勁插嘉穎,真係幫佢反而害佢。樂小姐對此耿耿於懷,所以今次個劇反應咁好,佢梗係出力催穀啦。」除下令要食住個勢開拍續集外,身兼邵氏電影策劃的樂易玲,還落令下年中開拍電影版。本刊就嘉穎續約換獎一事致電樂易玲,但截稿前仍未回覆。鄭嘉穎視帝在望,回應時他說:「由觀眾決定啦,我有信心但要睇外面反應,公司話注重民意,如果我唔值得攞,就千祈唔好俾我。」至於民意亦相當高企的謝天華,無綫和樂易玲為了安撫他,決定安排他攞「我最喜愛的角色」獎。周三(9日),記者向謝天華提到有人續約換視帝一事,他面色一沉:「乜有啲咁嘅事嘅咩!你問我梗係想攞,嘉穎做嘅Law霸做得好好,但我都唔差㗎﹗我好滿意自己今年嘅成績,《潛行》收視同外界嘅反應都好好。(係咪後台唔夠人勁?)無得咁計㗎喎﹗我嚟做嘢㗎咋﹗又唔係區議會選舉,無內幕啩﹗」

視帝心水分析

無綫官方討論區搞咗個視帝選區,根據民意,鄭嘉穎和謝天華可謂叮噹馬頭,其他一律冇得爭。

扮型趕客

黎耀祥之前冧莊視帝都是古裝劇,《法證先鋒III》 令觀眾投入唔到。

造型怪雞

陳豪在《點解阿sir係阿sir》中演技保持水準,可惜造型怪雞,加上他07年已得雙料視帝,再下一城有難度。

齋chok冇演技

另一視帝候選人林峯在《不速之客》中經常拎住蘋果,被指抄日劇,表情又得一個,勝算很低。

女飛躍爆冷 樂瞳靠嫩口贏陳敏之

經過一輪大龍鳳,鄭嘉穎最終憑賣身契壓倒謝天華,但一向被認定為豬肉獎的「飛躍進步女藝員」獎,亦要獻計先有得攞。據內幕消息,今次奪得「飛躍進步」獎的是資歷甚淺的宅男女神樂瞳。她可以打敗「索腿天後」陳敏之,除因嫩口之外,亦要賣身。

 

《點解阿sir係阿sir》演學生妹的樂瞳,憑住嬌俏外形,成功俘虜宅男而響朵。08年已簽無綫為親生女的樂瞳,據知最近再加簽四年,用誠意打動無綫高層,換取「飛躍進步女藝員」獎,成功擊敗大熱陳敏之。

 

25歲的樂瞳,雖然主演的角色佔戲不多,如《法證先鋒Ⅲ》的天眼少女只有五集戲,《點解阿sir係阿sir》亦行行企企,但令一眾宅男一見難忘。

加簽四年換獎

知情人士透露:「高層第一次開會投票嗰陣,『飛躍進步女藝員』都係陳敏之最多票,不過第二次開會時竟然變咗係樂瞳。原來樂瞳上個月主動續約,條件之一就係今年攞『飛躍進步』獎。當然部分與會人士亦力撐樂瞳有足夠條件獲得此獎。周二(8日),記者就此事問及樂瞳,她亦承認有加簽新約:「我剛剛加簽咗TVB幾年,又加咗人工,多謝公司認同。其實敏之演戲一定好過我啦,不過論進步,我覺得自己今年進步咗,對呢個獎好有信心。」對於連續五年爭輸「飛躍進步女藝員」獎的陳敏之,坦言志不在此,她說:「我自己都tip係樂瞳攞『女飛躍』,呢個獎係for新人。佢演出好可愛好甜,應該攞呢個獎。我喺TVB十年,如果係我攞,我會唔好意思。」不過不少高層見陳敏之在無綫捱了十年亦毫無怨言,故鐵定將「最佳女配角」預留給陳,難怪她可以咁大方讚樂瞳。至於「飛躍進步男藝員」獎就由入行十年的陳展鵬奪得。陳展鵬雖然今年才簽無綫,但無綫正鬧小生荒,加上由他孭飛的《真相》收視不俗,為了催穀陳上一線,無綫即頒此獎給他。對此陳說:「我喺呢行十幾年喇!我真係努力咗唔少日子。」 ####






上周五《怒》在西貢拍外景,人前親民的鄭嘉穎,原來好鬼大支嘢,嘆完下午茶順手拎張一百蚊叫林子善去埋單。



日前鄭嘉穎到深水埗拍劇,街坊大叫「視帝」,他非常受落,一有時間就同街坊影相吹水,前所未有咁nice。



鄭嘉穎在《72家租客》只客串一場戲,但樂小姐都親到監場,錫契仔錫到出曬面。



年前laughing哥熱潮勢不可擋,更火速開拍電影版,樂小姐當然要俾面出席,仲拖實謝天華俾記者影相。



飛車賀台慶被蒙在鼓裏的謝天華,仲以為自己可同鄭嘉穎公平揮過,近日賣命練飛車賀台慶。






陪跑



黑馬



冇機



論進步,好有信心。今年「飛躍進步女藝員」本來是陳敏之囊中物,奈何樂瞳突然續約,令賽果有變。



個獎係for新人!



32歲陳敏之在《怒火街頭》中演性工作者,一幕全裸追賊戲更令她拍到骨折,十分搏命。







入行十多年的陳展鵬終於有獎拎,他笑說:「我真係努力咗唔少日子,應該頒個老人獎俾我。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()