左起:張智霖、吳鎮宇、吳卓羲同馬國明四大男角碰頭,除咗鬥戲仲可以鬥 chok。

千呼萬喚終於開拍嘅無綫新劇《衝上雲霄 II》,噚日喺尖沙嘴搞咗個晒冷簽約儀式,好耐冇幫無綫拍劇嘅吳鎮宇,今次同張智霖( Chilam),胡杏兒,馬國明,陳法拉等合作。飾演高級機師嘅 Chilam同鎮宇,今次係喺電視上第一次合作大鬥演技,鎮宇講笑話已經好耐冇為無綫拍劇,不過唔會唔適應。


江美儀(左)與陳法拉讓賽,俾低胸嘅沈卓盈(右)搶咗唔少風頭。

酬勞惹人妒忌

講到今次酬勞嘅加幅,鎮宇好無厘頭咁話:「我呢啲係好似一點幾熱門嘅賽馬賠率咋!唔好話畀同劇演員聽呀,費事惹人妒忌啦。」至於 Chilam就話為咗呢部劇,推咗啲內地劇,仲會出動六位數字嘅私伙衫添:「今次係因為 Tommy(梁家樹)出聲先至拍,我唔會諗賺少幾多錢,最緊要觀眾睇得開心。」
聽講今次監製要求杏兒剪短頭髮到好似男仔頭咁,杏兒話:「我之前為咗藝術犧牲咗好多次,我好耐都冇試過留長頭髮,我會同監製再研究吓,睇吓係咪真係要剪短。」至於馬國明會同江美儀發展姐弟戀,佢話現實生活中未試過,如果真係遇到都唔抗拒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()