【深水灣→跑馬地】
食完飯後,阿 Lam同林德信左右護法,幫沙麗推門離開。

葉蒨文(沙麗)同林子祥(阿 Lam)前日結婚16周年紀念,佢哋唔二人世界,反而全家一齊慶祝!前日中午12點,阿 Lam先揸架 Mini Cooper去深水灣鄉村俱樂部接受訪問,之後就返跑馬地屋企會合沙麗。


【柴灣→銅鑼灣】
阿 Lam同葉蒨文前日結婚周年紀念,約埋屋企人一齊慶祝。


【跑馬地→柴灣】
沙麗先用自己部車送父母離開,同一時間 Lam仔就截的士,準備一家三口去木球會。


【銅鑼灣】
一家三口最後去咗木球會, Lam仔(右)仲對木球會好有興趣㖭。

大約5點鐘,見沙麗同阿 Lam坐七人車去柴灣嘅 Palco意大利餐廳慶祝結婚周年,仲約埋沙麗嘅父母及 Lam仔林德信㖭,餐飯足足食咗兩個鐘,之後沙麗、阿 Lam同 Lam仔就搭的士去銅鑼灣嘅紀利華木球會。原來沙麗約咗朋友打羽毛球,難為個仔同老公喺度等佢打波,打到差唔多10點先走人。
採訪、攝影:黃曉程、吳耀輝、彭琮然

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()