探熱針

十遊艇海上 P 強國富二代玩模

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

炎夏七月,坐慣私人飛機出國周圍玩的強國富二代,隨着天氣轉口味。週日(七月十五日)下午,身家過百億的前廣州巿長黎子流兒子黎亮,掛臨時車牌從陸路來港,舉行豪華遊艇高溫派對,劉嘉玲過百億身家緋聞男友景百孚,以及一班內地富二代出動十架遊艇,接龍搞大型水上舞池,並 call了近百模陪玩。
機不可失,被邀上船的李家誠舊愛 Deon(陳淑儀)及剩女莊思敏亦吼準機會,下海鬥釣金龜。

DJ打碟


週日下午二時,南丫島洪聖爺灣附近海面,有十隻豪華遊艇停泊在一起,七、八部水上電單車不停在海面打圈飛馳,十分壯觀。
原本平靜的水世界,變成有 DJ即場打碟蒲場,三十三度高溫下過百男女,在四方形浮台上跳舞,恍如置身蘭桂坊一樣熱辣辣。派對上,酒水供應源源不絕,強國富二代十隻遊艇開 P的壯觀場面,吸引水警駛近,在附近兜了一個圈後,見無可疑才離開。
比堅尼女及大隻男人堆中,竟發現莊思敏及李家誠前女友 Deon,兩位剩女在釣金龜派對,分頭獵物。


由於有多艘遊艇聚集,場面壯觀,水警亦一度駛近巡查,無可疑後才離開。


海上 P結束後,莊思敏將當日盛況放上微博。

中景百孚


現場所見,穿上白底粉紅點比堅尼的 Deon,雖然已經四字頭,但 34D身材仍有睇頭,但 Deon一直無落水,全程黐住一個頭戴草帽的男人,此人正是曾與劉嘉玲傳緋聞的內地百億富豪景百孚。
Deon釣金龜有一手,認清目標,並以人釘人方式, mark到實。
「 Deon真係好主動,個男人初頭都有交吓戲,後來已經唔理佢,但 Deon面皮夠厚,咬住唔放,最後個男人頂唔順,返咗入船艙, Deon都好冇癮。」有份出席船 P人士說。


全程坐在遊艇飲紅酒的黎亮(左一),對住兩個比堅尼女有傾有講,其中一個更坐在他大髀。至於戴帽的景百孚(右二),則被 Deon(右一)中咬住唔放。


其中一艘遊艇擺枱玩 Poker,不少富二代艇過艇玩足全程。

與眾同歡


與景百孚同船的另一內地百億富豪黎亮,在整個船 P中與一位樣貌清秀的女子表現親密,女方不時坐在黎亮大髀上有說有笑,二人關係非淺。
至於另一剩女 Jacquelin莊思敏,比釘住一個唔放的 Deon更活躍,在巨型浮台上,穿梭於一班大隻男中,絕不介意同模爭食。
「其實成單 嘢係 PLAY(中環其中一夜場)幫手搞 嘅,搵 DJ即場打碟,仲搵埋班模出 嚟襯吓,話就話模,都唔知邊個打邊個。今次都係班內地富豪 嚟 咗,個個都有遊艇,所以搞個海上 Party玩吓,但 嗰幾個富豪都冇落水,淨係坐喺自己架船度飲紅酒吹水。」
海上 P下午五時多結束,十架遊艇浩浩蕩蕩駛回中環 9號碼頭落客,然後再到天星碼頭放低另一班人,而一心想釣金龜的 Deon及莊思敏,最後均冇收穫,手空空落船。


有指李家誠跟徐子淇結婚多年,婚後仍對前度 Deon十分照顧,除打本給對方開美容院,亦贈半山物業,而年過 40的 Deon亦保養得宜,去年放在 facebook的三點式泳衣相,擺明晒身材。(《 FACE》圖片)




有份參加 10艇 P的莊思敏在舞池十分活躍,不單周圍走跟友人打招呼,又在臨時舞池跳舞。


黎亮(左一)跟景百孚(中)上岸後,依然雞啄唔斷繼續講,而打扮愈來愈 young的景百孚,又再轉 look換上恤衫走人。


Deon(左一)跟莊思敏(右一)以及友人無收穫,無晒心機的 Deon上岸後扁嘴嬲爆爆。


黎亮後台勁,來港坐的是掛有香港臨時車牌的七人車,身邊亦有一班疑似保鏢大隻男士傍住,十分架勢。


開 10艇 P,黎亮預備超多數量紅酒、啤酒, party結束後,工作人員要將多箱飲剩的酒搬走。

強國人幫曾蔭權鋪線


被指替過氣特首曾蔭權打通內地富豪網絡的黎亮,現年五十多歲,屬官二代的他,是多間上市公司董事及大股東,當中包括中新地產集團(控股)有限公司( 563)、中國電力新能源發展有限公司( 735)以及麗盛集團(控股)有限公司( 1004)。早年跟影星于莉傳過緋聞,跟林學華拍拖多年,喜歡帶女友坐私人飛機到歐洲、日本掃貨。跟香港不少富豪有來往的黎亮,數年前索性入股英皇駿景酒店,開卡拉 OK做老闆,招呼朋友。


于莉


黎亮、林學華

劉嘉玲百億男友


人妻劉嘉玲 10年開始,多次被拍到撇甩老公梁朝偉,跟現年 41歲,有超過 160億身家的強國富豪景百孚來往,繼有男方摸住大髀影親密合照流出,去年 6月,二人又孖住夜遊北京撐枱腳,事隔一年,二人再被拍到在上海機場等上私人飛機, Deon有眼光中咬住唔放,只可惜,對方撻極唔着。


young咗


強個 look


六月,劉嘉玲跟男友出現上海機場,有工作人員要求景百孚揸機替他們合照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()