名人私生活

四太仔猷亨 樂做觀音兵

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

賭王何鴻燊和四太所生的兒子何猷亨,今個暑假和拍拖有一年 嘅女友 Sabrina,各自在香港和上海做暑期工,分隔兩地。在英國讀書正返 嚟放暑假的猷亨無女友喺身邊,月初孖住公益金名譽副會長林李婉冰的孻女林嘉寶出席公開場合,人人以為他換畫,但原來只是襄王有心,據知猷亨細細個已經鍾意林嘉寶,不過女方以學業為重婉拒好意,猷亨不但無因愛成恨,更對她愛護有加,猷亨仲同心中女神坦言:「日後有咩事,只要妳出句聲,我即刻嚟幫手。」樂做守護神,隨傳隨到。




○四年,分屬好友的四太和林李婉冰(後排中)均有出席 Cova太子爺婚禮,年幼的嘉寶(左)和猷亨(右)分別擔任花仔、花女。


做訪問時,猷亨負責答問題,唔使嘉寶操心。

月初去置地活動時,在林嘉寶旁的猷亨,比除夕拖女友去君悅 ball時(右圖),笑得更甜蜜。





俾女拒愛


在英國讀工商管理的何猷亨,一直有個英國讀書時認識 嘅女友 Sabrina,不過女友暑假飛上海做暑期工,猷亨亦不愁寂寞,本月初他放工後,和心目中女神林嘉寶去置地廣場出席名人活動。問到二人點解同行?何猷亨 hea過說:「我 哋係好友,同嘉寶一齊搞保良局慈善晚宴,廿七號舉行。」實情他與林嘉寶青梅竹馬由小玩到大,比與 Sabrina相識更早,彼此十九歲又在英國讀書,不單在香港見,在英國亦時有會面。
據知猷亨好 冧林嘉寶,奉她為第一位,知情者說:「試過有次猷亨開生日會,叫嘉寶 嚟,但嘉寶好忙,不過猷亨講明唔緊要,會專登等到佢 嚟先切蛋糕,嘉寶見佢咁熱情,就算一日串幾個聚會,佢最後都有到。」林嘉寶家底也不差,其父林普桂在七十年代成立嘉利貿易公司,九一年改名為嘉利美商並在港上市,當時經營家庭用品、餐墊、裝飾鐘錶、 枱布,圍裙等,二人的母親又是好友,可惜最後撻唔着,知情者解釋話:「猷亨家底係好好,人又有風度,不過林嘉寶好乖,想以學業為重,呢個女放暑假返香港就試過在電台工作,又做過廣告配音,不停吸取社會經驗。」

愛護有加


猷亨鍾意林嘉寶這類型的女仔亦有 迹可尋,其現任女友 Sabrina亦是瓜子口面,笑起 嚟隻眼更好似腰果眼,不同的只是 Sabrina個妝較濃,嘉寶就較清純。二人雖然無發展,但猷亨力言會一直保護她,知情者繼續話:「猷亨和嘉寶講,如果以後有乜事,只要佢開句聲,佢一定幫,一副哥哥格口吻幫林太睇實個女,呢個男仔算唔話得。」問四太知不知兒子 冧林嘉寶?四太即刻話:「唔係,佢 哋搞緊 ball,唔好影響佢 哋讀書同工作。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()