余宜發出書講兩性關係,失驚無神玩爆料,搞到兩位已婚好友陳芷菁、袁詠儀成房事不調的嫌疑人。

探熱針

二打六 DJ谷書爆性事 陳芷菁靚靚慘成嫌疑人

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

年度書展,早已成為圈中人搵銀勝地,感性私隱意淫乜都有,各出奇謀。 DJ余宜發今年書展亦插一腳,為求谷書,爆女星閨中房事;令陳芷菁和袁詠儀(靚靚),無辜成為嫌疑當事者。

扮 AV女郎


損人利己的商台 DJ余宜發,主力負責主持深宵音樂節目,間或亦有為無 綫主持電視節目。
「佢同過氣港姐梁佩瑚係好朋友,今年佩瑚搵佢合作寫書,題材係探討兩性關係;內容唔算好大膽,但發仔唔知乜 嘢原因,爆 咗個女星 嘅性生活。」知情人士說。
在新書中,余宜發聲稱有女星跟他飲下午茶訴苦,自爆與丈夫性生活不協調,女星丈夫性需索極大,幾乎晚晚要,即使女星極度疲勞,仍要勉強自己應酬丈夫。當事人最難受的是丈夫沉迷睇 AV,逼老婆模仿 AV女郎姿勢行房。「聽聞 嗰段對話係女星同丈夫結婚冇耐講 嘅,當時仲未生細路。」知情人說。
入行多年的余宜發,名氣雖然不比同行的森美小儀,但因個性隨和,加上口密,不少圈中女星都視他如知己;為此,與他份屬好友,已婚的陳芷菁和袁詠儀,便慘成今次被爆房事的嫌疑受害者。


早於加拿大求學年代,余宜發和陳芷菁已相識,返港後加入無綫成為同事,兩人亦不時有合作機會。




當年楊采妮和袁詠儀往海外探訪貧民,余宜發亦是探訪隊一員,早前楊采妮還特別將三人合照放上余宜發的微博。


陳芷菁和任職律師的老公張錦華結婚多年,育有一女。早前老公被發現幫襯「邪骨」場。


靚靚和老公 Chilam係出名恩愛夫婦,拍住上出席活動,晒恩愛兼搵真銀。


○四年 Chilam跟曾志偉到泰國拍戲,竟然被發現與志偉齊齊去金魚缸睇女,更被指曾召妓,要靠志偉幫口澄清。

老公愛邪骨


轉型做才女的過氣梁佩瑚,今次夥拍余宜發出書,齊齊講性事。

據了解,余宜發和陳芷菁早在加拿大讀書時已經認識,並曾在當地電台共事,當時陳芷菁尚未選港姐入娛樂圈,兩人相交多年,無所不談。
早前陳芷菁在微博留言生活不幸福,對婚姻失望,加上老公多次被傳媒拍得出入按摩院,雖然陳芷菁向外宣稱深愛丈夫亦信任對方,但婚變傳言仍甚囂塵上。
至於袁詠儀,是早年與好姊妹楊采妮一起參加海外探訪活動,余宜發亦有同行,自此結成好友。
「佢 哋三個好夾,雖然近年少見咗,但都會喺微博互相關注。」
記者就書中內容向余宜發查詢,他慌張說:「我冇心要爆料,本書內容講兩性關係,撞 啱我聽過咁 嘅 case。」余宜發堅拒透露女星身份,亦不願多回應,速速收線。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()