富二代林孝信追模 Vivian,但睇戲食飯拖埋手,全晚溝女節目只係幾嚿水消費。

探熱針

林孝信$600嗒模 Vivian

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

林建名風流,孻仔林孝信亦秉承作風,溝女要慳。本刊記者日前發現林公子平溝 18歲寫真模 Vivian(羅彩玲),睇戲直落食迴轉壽司,之後亦無送女友返家,拍拖節目全以經濟實惠為本;林孝信以最低消費,盡享與模 Vivian拖手摸面之樂!林公子溝女,埋單唔使六嚿水。

旺角拍拖


老豆林建名溝女梗係要縮骨!(設計對白)

林孝信( Howard)食女往績多,絕不亞於父親林建岳之下,近年林公子專攻模,繼溝掂大胸超蓮 Iris及 Jeannie後,今年參戰寫真,十八歲啱啱熟的模 Vivian(羅彩玲),也成為他的目標。
住屋 邨的 Vivian俾富二代睇中,即飛無米 MK男友,投靠林孝信;點知林公子秉承食魚柳包當午餐的爺爺林百欣節儉作風,溝女慳住荷包。
上週三(七月四日),本刊記者在旺角朗豪坊發現林孝信拖住模 Vivian睇戲,唔去富二代 ifc、金鐘消費主場,落區去旺角,消費平之餘,亦照顧到 Vivian愛蒲 MK喜好。
縱然林孝信拍拖睇戲連買爆谷小食錢都慳得就慳,但 Vivian冧招供應齊全,繑手、摸面珠連串親暱舉動,冧爆林公子。




繑手
睇完戲, Vivian沿途繑住林孝信,令男方好 氹。


幫仔痕
不過就算得 Vivian幫佢埋痕,但孤寒的林孝信都只係請女友食平民《板前》,隔籬高檔一點,埋單過千的日本菜《雪村》不肯幫襯。

行去開餐


睇完戲,二人去停車場攞車,當日只出動日本掃把佬接載 Vivian,完全統一是日活動風格。搭期間,林孝信狂氹 Vivian返家宿一宵。「一陣食完飯,一齊返九龍塘,好冇?」豈料 Vivian拒絕:「唔得呀,今晚約咗人打牌!」食檸檬的林孝信即黑面無癮。但他仍出茅招,醫肚前硬要返回九龍塘寓所一轉,逗留半小時後再外出附近的又一城醫肚。轉個彎就到的路程,林公子選擇與 Vivian搭小巴。
又一城食肆,由「 Cova」到經濟抵食的 food court俱備,林孝信並未至於踎「老麥」,而是食平民日菜「板前」,二人坐迴轉 bar枱, Vivian當眾將壽司餵到男友口,照顧周到。


年僅十八,被指是翻版朱茵的 Vivian,早前為寫真戰宣傳,大晒誘惑身材。


Vivian唔肯跟他過夜,林孝信女都唔送,就自己返屋企搭小巴。



留班公子


抹汗餵食甚至連痕都幫男友動手的 Vivian,做足廿四孝女友本分;但林孝信飯後竟然連送女友返荃灣屋企都慳番,各有各走。無女友陪住行,林公子搭綠色小巴返歸。
九月要返英國開學,趁暑假速食嫩口 Vivian的林孝信溝女比讀書強得多,之前在 LA讀大學時因為掛住煲劇頻走堂,差點被學校 KO,即使近年轉往英國修讀 Fine Art,仍一如以往,無心向學讀到廿三歲都未讀完,被富二代圈中封為留班公子。


林孝信與何超盈諗熟,二人經常結伴夜蒲。


有富二代追, Vivian即飛拍拖年多的 MK男友。


經常留班,故在英求學的林孝信,至今仍未畢業。

富二代壞孩子


林建名細仔林孝信 Howard,出名蒲精,微博晒溝女照,爆粗鬧警察,言行大膽,富家子陋習,有齊!

晒「隊草」片




08年 5月, Howard上載兩段自拍短片到 Facebook,片中 Howard扯煙爆粗,與女友人玩問答遊戲,還被友人爆「隊草」,連女友人醉酒後在廁所外狂嘔的情況亦照出,十分狂野。

爆粗轟警




喜愛做鐵騎士的 Howard,經常出動他的 Honda戰車去夜蒲,更自稱「新一代華 Dee」,年前被警察抄牌;他竟然嬲爆在微博爆粗:「 F--king the policeman。」

辣 㷫鬼佬


去年 6月,林孝信在蘭桂坊一夜店與醉洋漢爭執,要出動夜店保安解圍,夾走洋漢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()