以千萬身價簽約, Niki除了主力進攻內地市場,東亞亦會再幫 Niki出碟,延續她的歌星夢。

探熱針

大迷信 黃曉明嚇走周麗淇

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

約滿羅傑承後,以部頭約形式跟 TVB合作的周麗淇,最終落實簽約林建岳與任賢齊合作的公司旗下;但在此前, Niki原有意加盟黃曉明與林建岳合作的公司,協商的過程亦十分順利,直至臨門一腳,黃曉明安排 Niki見命理大師睇面相,還要在她家中擺放風水陣,要求騎呢,周麗淇三十六着,走為上着。

周麗淇加盟小齊旗下,公司即揼本為她舉行記者會,岳少亦俾面到場。 Niki更在祝酒時拖實大老闆。





神奇液體


近年事業風生水起的黃曉明,原來十分迷信,在家中更擺有風水陣。

年前周麗淇獲 BMA老闆羅傑承放生,提早解約後 Niki以自由身幫 TVB拍劇,先後拍了《我的如意狼君》及《女警愛作戰》。
「 TVB可以孭收視嘅人唔多,之前《我的如意狼君》最高收視有四十點, TVB其實好想 Niki簽長約做親生女,但佢想拍電影,又打緊大陸市場,所以唔想俾人綁住!」 Niki身邊人說。
有 TVB吼住之外,內地的華誼兄弟亦有向 Niki招手,但她最終決定泊林建岳碼頭,簽約林建岳有份的小齊公司旗下。
「岳少好欣賞 Niki,但原本係想佢簽俾黃曉明間公司,大家都傾咗一段時間,都傾得好順利,條件都擬好晒。」
不過,原來黃曉明是個大迷信,凡事向風水師算過度過,又在家中布陣,簽約旗下的藝人,同樣走唔甩。
「臨簽約前,曉明同佢經理人黃斌帶咗 Niki去見個師傅,話要同 Niki測面相八字,又話要去埋屋企擺風水陣,仲即場俾咗樽液體 Niki,要佢經常袋喺身。 Niki根本唔信,所以冇再傾落去!」知情者說。

參考蘇康


同黃曉明傾唔埋, Niki最終與林建岳旗下的任賢齊一拍即合。
「小齊之前簽咗蘇永康做得好好,尤其喺內地,蘇康每星期都要返大陸唱,豬籠入水; Niki之前套《書劍》喺國內反應幾好,佢更加想趁勢打開大陸個市場,所以傾咗幾次就成事。」
Niki雖然泊咗碼頭,卻無損她與 TVB的關係。
「 TVB個個月都有劇本俾 Niki睇,依家佢都揀緊,《女警》亦安排咗八月上, TVB好睇重呢套劇!」知情者說。


當年羅傑承力捧 Niki做公司一姐,解約後與 Niki關係依然友好。


離開 BMA後, Niki搵嚟梅艷芳昔日經理人 Marianne(左一)幫手接 job,近日再泊林建岳大碼頭,全力為事業搏殺。


簽約小齊後,蘇永康工作量排山倒海,與許志安經常孖住唱騷賺錢。


周麗淇以六萬元一集拍攝內地劇《書劍》,價錢比在 TVB拍劇高出六倍。

信者得救


娛樂圈屬偏門,唔少老闆都取信風水,甚至有自己的御用風水師,定時定候擺陣催運,幾乎連衣食住行,無一不從。

楊受成




83年,英皇老闆楊受成結識了曾是印尼總統蘇哈圖國師的陳伯,靠他在印尼的人脈,助楊受成在當地經營金融生意,英皇的灣仔總壇、楊受成的辦公室,全由陳伯指點擺陣催運,當年只得十七歲,無人睇好的容祖兒,便被陳伯批中,必能大紅大紫。

黃栢高




掌舵金牌期間, Paco有搵御用風水師在公司寫字樓擺放風水陣,簽藝人前亦要先夾時辰八字,方力申由游泳選手轉入娛樂圈,有指他與 Paco八字好夾,故多年來一直被力捧。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()