社交圈

兩個樣

2012年07月19日 ~~ 第1167期 香港《壹周刊》

對住咩人就用乜 嘢樣, 喺社交圈正常不過,好似細劉劉鑾鴻太太 Linda,對住許志安同鄭嘉穎反差夠晒大;模 E神 DaDa流汗後個樣,就令人唔多開胃。

陳靜大汗


上週三,「百果園 E神」 DaDa(陳靜)出席 Spa Collection活動,開場時佢著住 deep V裙戴晒頸鏈,好鬼優雅;不過活動 喺戶外舉行,最終女神都係敵唔過三十幾度高溫,搞到成身臭汗黐, 啲汗仲直流落五吋長 嘅事業線,呢個 moment DaDa即刻跌晒 watt,要助手幫佢抹胸,「我好易流汗,所以鍾意冷氣地方。」





傅明憲未能大方


傅明憲(上圖左二)和莊氏集團的太子莊家彬的姊弟戀,一直只係盛傳,當事人從無承認。上週五佢哋前後腳出席 Elecom品牌活動,同場但卻各據一隅,影單人照時大大方方,但一話合照,男方即趁傅明憲(左圖箭嘴示)做訪問時閃走。其實他們上月才結伴去沖繩參加朋友婚禮,被拍下同房晒底,問傅明憲是否有意公開戀情?她即睜大眼說:「低調啲、低調啲!」





薛芷倫走樣


劉嘉玲投資 嘅夜店 MUSE喺上海開第三間分店,上週四舉行開幕派對,薛芷倫亦飛上去蒲番晚。現場所見,曾經係 ball后 嘅佢下巴有 啲甩皮兼且唔係好上粉,狀態認真麻麻,相比起患病前 嘅佢(圓圖)真係有好大分別,所以話呢,健康無價呀!





細劉太厚此薄彼


細劉劉鑾鴻的太太 Linda,上週四晚以「生命熱線」的代表出席 Porsche Design的開幕活動,剪完綵,劉太向任嘉賓的許志安和鄭嘉穎派咭片,唔知劉太是否電視劇迷,對住已經有女友鄭四萬的許志安,只是禮貌交戲,但一見到視帝鄭嘉穎,即笑到四萬咁口,仲主動伸出玉手親近視帝添。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()