呢兩年,蔡瀾明顯減少拍旅遊節目,最近嗰個已經係年頭喺亞視播嘅《亞洲蔡瀾一樂也》。
生死有命,富貴由天,媽咪姐幾時都贊成及時行樂。好似識飲識食識嘆嘅蔡瀾,近排就俾人話佢有重病,仲話個病嚴重到令佢要即時cut晒所有專欄㖭!

數數手指,其實蔡瀾今年都70歲,03年曾經患過前列腺癌,雖然做咗大手術之後好番。不過佢呢幾年冇戒口,飲酒、食雪茄,高膽固醇肥膩食物樣樣擺落口。今次傳患病,媽咪姐都驚蔡生有事,睇完佢個微博,就更加擔心。事關病重消息爆出前幾日,平時喺微博講飲講食嘅佢,忽然看透生死,叫人有得笑就盡情笑。而當報道出街後,童鞋問佢係咪有病?蔡瀾就只係爆粗鬧周刊多事八卦,但就冇否認自己有病。唉!無論點都好,媽咪姐衷心希望蔡瀾吉人天相,繼續介紹我哋食好嘢呀! ####


食咗先講蔡瀾同倪匡係多年好友,兩個人成日孖住去大吃大喝,懶理「三高」危機。


微博爆粗


童鞋番


忽然感性

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()