手機,係現代人出街必備之物,媽咪姐今期「小特搜」就請嚟元老級女神周慧敏同王馨平,將佢哋呢個貼身恩物俾大家欣賞吓。雖然囝囝「周慧豹」上年返咗天國,不過玉女敏個手機芒同殼,都係豹不離身,就知周慧敏仲係好掛住囝囝啦!順帶一提,雖然蘋果呢排俾銀河系打到氣咳,不過媽咪姐問十個星,十個都仲係咬緊蘋果,又估唔到佢哋咁念舊喎!


周慧敏 化蝶阿豹


係人都知玉女敏視「周慧豹」如親子看待。舊年阿豹過身,Vivian傷心欲絕,佢個電話無論case定wallpaper,都有阿豹蹤影。「個case係基仔(古巨基)幫我設計,豹紋代表阿豹,佢話阿豹化身蝴蝶日日陪住我。基仔好有心思!」



林翠王羽


王馨平 掛住老竇


王馨平成日留港工作,甚少見住喺台灣嘅父親,所以佢電話嘅wallpaper都係佢同父母一家三口嘅陳年舊照。「其實人大咗,特別懷念細個時發生嘅一切,你睇爸爸以前好型仔㗎!」話晒獨臂刀王羽大俠喎,媽咪姐梗知啦!



麥玲玲 觀音護體

玲玲師傅係玄學家,所以佢手電嘅wallpaper當然同風水有關。有呢個千手觀音傍身,牛鬼蛇神速速閃開。


古巨基 最佳宣傳

基仔為老友周慧敏咁有心設計電話殼,鍾意畫公仔嘅佢,wallpaper又點會唔係自己傑作呢!「呢個公仔叫做O!Cool!係幫Giordano嚟緊7月推出嘅product系列宣傳。」順勢賣埋廣告!高招!


羅敏莊 超聲波傍身


懷胎4個月嘅羅敏莊,第一次做媽咪梗係緊張啲,雖然BB有排未出世,不過佢就用BB超聲波做wallpaper,可以日日對住。「呢個係BB第一個月時照嘅,不過可能太細粒啦,仲未照到有冇『咕咕』呀。」 ####


 


 


 


 


 


 



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()