有我「偵神」在,冇案破唔到。(設計對白)阿部寬飾演嘅超級刑警加賀恭一郎,脾氣雖然有啲怪,但對案件精密分析,媲美福爾摩斯。

來路貨 日本推理大師東野圭吾嘅「加賀恭一郎系列」中嘅《麒麟之翼》,原著舊年先推出,但今年年頭已拍成電影版《神探加賀﹕麒麟之翼》,即係話小說喺創作嘅同時已籌備開拍電影。飾演東野筆下沉默寡言、神出鬼沒嘅破案高手加賀恭一郎嘅,係有「日本熟男」稱號嘅阿部寬。事實上阿部寬高大威猛,談情又得,搞笑又掂,好使好用,最緊要係觀眾緣好,所以甚得製片人歡心。今次佢演繹神探,撇除演技,單係外形,就跟原著主角非常切合,所以論形象,佢比頭腦精密嘅湯川學更具「偵神」風範及神采。


東野圭吾嘅小說,推理其次,案中有情先係其真正招牌作風,從《神探伽利略》、《嫌疑犯X的獻身》、《白夜行》、《徬徨之刃》,以及「加賀系列」嘅《新參者》,都係側寫日本社會民情同風貌。《神探加賀:麒麟之翼》(香港6月21日上映)不無例外,跟hit爆台灣電影《陣頭》一樣,亦係講父子溝通問題。《麒麟之翼》曾先後推出過電視劇、電影版、以及特別日劇版本,依然係阿部寬飾演洞悉能力過人、且經常出其不意出現喺涉案者周邊嘅怪雞刑警加賀恭一郎。《麒》今年一月初喺日本上映時,就創下港幣4千多萬票房佳績,連《貞子3D》都屈居其下。

死者的疑惑
講番電影,《神探加賀:麒麟之翼》幾乎係日劇原有班底,除咗黑木梅紗因為玩大肚閃婚被燉為客串,今次加入有「日本周潤發」之稱、演技派中井貴一,而新紮姐仔新垣結衣就升呢為主角。故事開始,金屬工廠部長青柳武明(中井貴一飾)腹部受刀傷死喺麒麟像下,加賀對死者受重傷仍堅持步行8分鐘到麒麟像下感到不可思議。而調查過程中,被警察追捕嘅疑犯八島冬樹(三浦貴大飾)遇車禍昏迷。而嫌疑犯嘅女友中原香織(新垣結衣飾)就堅稱八島係無辜,從而發現一個意想不到嘅驚悚謎團。被譽為「偵神」嘅加賀就要展開解謎之旅,過程比《心戰》更懸疑、更複雜。 ####


事件因中井貴一飾演嘅青柳武明被殺,伏屍於麒麟像下,因而揭發一段父子間不為人知嘅秘密。


飾演疑犯八島冬樹嘅三浦貴大(前),乃係山口百惠同三浦友和嘅第二仔。


新垣結衣飾演三浦貴大嘅女朋友中原香織,喺戲入面係重要角色。


呢排喺電視經常見到溝端淳平嘅洗面液廣告,呢個靚仔喺戲入面飾演跟阿部寬「搵食」嘅刑警,亦係阿部寬嘅表弟。


傳媒發現新垣係疑犯三浦貴大女友後,即不斷向其追訪。


新垣堅決否認三浦係殺人兇手,令阿部寬懷疑新垣手上握有一個有關案件嘅秘密。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()