我係冼師傅,你要識!﹙設計對白﹚今年55歲嘅冼師傅,體形依然fit到爆,唔差過後面啲後生仔,難怪咁多人跟佢練武狂操。
上個禮拜,媽咪姐趁天朗氣清就去陽明山莊附近跑步,咁啱撞到早排同鄭嘉穎傳不和嘅「大聖劈掛門」師傅冼灝英帶住幾個後生仔跑步練氣,佢哋跑到攰攰哋就走咗入油站士多買汽水解渴。不過休息咗唔夠5分鐘,冼師傅又一馬當先,帶住班細嘅繼續跑過!其實學媽咪姐話齋,習武之人練好身體之餘,最緊要練好氣量,唔好因為啲後輩令自己激氣。話晒,冼師傅依家埋咗王維基堆,人工跳幾倍,大把世界啦!


大家以為冼師傅會揀「保礦力」去補充體力,錯啦!佢係飲可樂嘅,都話有料就咩都得㗎啦!


拍《拳王》時,冼師傅話鄭嘉穎態度差,鄭生反話佢啲泰拳唔正宗。但同劇嘅黃浩然就好尊敬冼灝英,仲有跟操。


我真係有眼不識泰山!﹙設計對白﹚

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()