四年先得一次嘅歐國盃2012,喺上個禮拜五(8日)開鑼喇!話晒係盛事,就算平時唔睇開波嘅媽咪姐,都要湊吓熱鬧捧吓場,不過睇波係配菜,靚仔球員至啱媽咪姐胃口囉!至於圈中一班die hard球迷藝人,當然唔同媽咪姐咁樣純粹娛樂啦!佢哋個個都進入廢寢忘餐追波日子。好似羅家英,食住老婆Liza姐整嘅米線,邊捱眼瞓邊睇波。不過有老婆大人喺側邊侍候,冇得瞓都溫馨過人。

羅家英 溫馨米線荷蘭VS丹麥
係人都知家英哥熱愛足球,四年一度嘅盛事,豈能錯過!難得係,習慣早睡早起嘅Liza姐都願意奉陪齊齊捱眼瞓,仲出動米線侍候夫君㖭,好sweet囉!

Liza姐 中場發相荷蘭VS丹麥
捨命陪老公嘅Liza姐,見中場休息,即刻發張下晝拍嘅新劇《巴不得媽媽》外景相同大家分享吓,阿姐又幾識運用時間噃!

李克勤 病住睇英格蘭VS法國
自出娘胎已經流住英格蘭血嘅李克勤,呢幾日幫now做歐國盃主持,點知佢同隊友黃日華一樣,做咁耐病足咁耐,好彩英、法最后1:1握手言和,如果英格蘭輸波,克勤睇怕病多幾錢重。

王菀之 變節中女波蘭VS希臘
唔好以為男人先識睇波,圈中都好多女球迷㗎!好似王菀之咁,唔聲唔聲,追足幾晚通宵。不過佢追靚仔多過追球技,當波蘭龍門被紅牌逐離場,佢仲想變節捧希臘,都話女人係善變啦。

純粹睇仔曾華倩 熱捧意仔西班牙VS意大利
曾華倩同王菀之一樣,目標清晰。講明捧意大利係貪靚仔,識唔識睇波?Who care?

球迷口吻
李珊珊 專業烈女
波蘭VS希臘

足球、籃球、賽車乜都好嘅李珊珊,只係簡單幾句,就知佢波齡有幾長,比起其他姐姐仔,professional得多。 ####


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()