老實實,媽咪姐自問係娛樂圈「資深觀察家」,有乜嘢世面未見過吖?不過, 呢個世界,真係一百歲唔死都有新聞聽。今次叫媽咪姐大開眼界嘅,係「呃鬼老細」呀!


話說大家都知呢個圈一向龍蛇混雜、危機四伏,喺N年前嘅一個月黑風高殺人夜,得閒就見吓報嘅娛樂公司揸fit人「呃鬼老細」,唔知得罪咗乜嘢有勢力人士, 俾人喺街頭追斬。嘩!當時刀光劍影,腥風血雨,「霍」一聲,一把刀就要劈落「呃鬼老細」度!說時遲那時快,竟然有一名保安勇字當頭,用膊頭幫老闆擋咗一刀,啲血流到一地都係。好彩嘅係,呢刀劈得唔算好深,佢無性命危險,但都休養咗一排。事後,「呃鬼老細」話好多謝呢位勇士,仲送咗隻「金勞」俾佢㖭!當年呢位保安勇士好感動呀,覺得堂堂大老細都咁有heart,於是將隻「金勞」當寶咁收埋喺保險箱。不過近年經濟唔好, 佢手頭有啲緊, 先忍痛攞隻錶去當舖,諗住攞番幾萬蚊周轉。「先生,隻錶假㗎喎!」點知當舖老細睇一睇隻錶, 就彈出呢句令擋刀勇士差啲想噴血嘅說話。唉, 乜嘢江湖義氣乜嘢感恩圖報喎!有名你叫「呃鬼老細」啦,信一成,都死! ####



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()