2號張莉莎揚言泳衣驗胸
其他娛樂名人影片

今屆 15名候選港姐昨日到尖沙嘴 1881溥儀揀眼鏡,組合 Jelly Girls前成員、 2號張莉莎被指曾整容和隆胸,她否認說:「冇可能,點寫都唔會影響到我,到時睇泳衣環節大家會見到。我冇諗過澄清,要寫嘅會 keep住寫,我都冇辦法。」

文凱玲只認箍牙 放大圖片
5號莊思明表示有安慰被指整容的佳麗,未知被指整容的 4號文凱玲(右)可有感到開心點。

5號莊思明表示有安慰被指整容的佳麗,未知被指整容的 4號文凱玲(右)可有感到開心點。

4號文凱玲也被指是整容佳麗,對於其 03年拍攝的照片跟現在的樣貌截然不同,她說:「係角度問題,係當年學校攝影學會影嘅,總之我冇唔開心,我都冇整過,係家有箍牙。」此外,昨日有讀者電郵爆料指 15號張秀文曾經在耀安村有一名叫陳曉傑的男友,並指該男友是張母雀友的兒子,也住在耀安村,是街童一名。又指張秀文多年來均住在男友家,後來分手,張秀文便到酒吧打工,張秀文的父母現於地盤做雜工。採訪:楊潔雯攝影:陳俊強若讀者知道今屆入圍港姐的底細,歡迎電郵至 mailto:adent@appledaily.com報料。


2號張莉莎否認曾隆胸,更表示泳衣環節便可見真章。

候選 港姐 2號 張莉莎 要 泳衣 驗胸

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()