當年今周
翻閱當年《忽周》,媽咪姐深感無奈。一個女人仔,無非都係想搵個男人依靠吓, 點知依靠不成反而受傷。一個被未婚夫打傷, 一個被前夫揭陰私, 一個信錯愛郎而人財兩失。當中誰是誰非,媽咪姐唔清楚亦唔想理, 只係無奈,當初愛得驚天動地承諾一生一世, 原來係夢幻泡影;昔日恩情亦可置之腦後,將隱私血淋淋公諸於世。不過持平講句,一隻手掌拍唔響,命運安排好奇妙嘅。冇昨天狠心的你,何來有絕情的我?當初假若無遇見你,今日一切又會係點?感情世界嘅對與錯,實在難界定。人生若只如初見,你哋話幾咁好呢?


已為人母情傷過後, 張慧儀定居內地發展健康食品生意。2007年一次義工活動中,認識患有先天心臟病嘅4歲孤兒Hanson。兩人一見如故,張慧儀更收養對方。

20-06-2003
性感女星張慧儀2002年學習拉丁舞,跟拉丁舞王霍紹裘撻着,相戀9個月即訂婚。後來兩人因感情問題大打出手, 女方臉部頸部受傷。同一時間,男方被揭與不同女子有轇轕,最終張慧儀於同年7月開記招宣布分手,為苦戀畫上句號。


第621期


前夫風騷鬧劇爆出後,兩人就離婚贍養費而對簿公堂。法院最終裁決男方只需支付女方6個月、每月6千元美金嘅贍養費。2011年1月,羅更攜新歡出席其名下「羅氏娛樂發展公司」所製作嘅舞台劇《美猴王》綵排,非常風騷。


銷聲匿跡至於李賽鳳,自醜聞後已銷聲匿跡,並冇新動向。
22-06-2007


過氣武打女星李賽鳳2001年下嫁富豪丈夫羅啟仁。2007年,羅因老婆搭上契仔宗天意而爆大鑊, 並指對方性慾強。女方亦不甘示弱發聲明反擊,事件猶如一場鬧劇。

 


第725期


沒完沒了鞋王、三奶嘅追討物業案今年4月續審。現時感情空白嘅李姿霆更笑言要做盛女。


新歡不斷黃長發現為model公司擔任經理人,經常被影到與東歐索模一齊。
19-06-2009


2009年初,港男黃長發高調公開戀上比佢年長16歲嘅鞋王三奶李姿霆。不過隨着鞋王鄧劍群向三奶追討所送物業,黃長發即揮劍斬情絲。三奶接受《忽周》訪問時更哭成淚人, 直指自己信錯人。


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()