揸住杯啡,輕輕撥一撥頭髮,女人味已經出晒嚟!身形仲好fit㖭。
當年嘅「晶女郎」關秀媚,風騷惹火,但近年已絕跡娛樂圈。媽咪姐早排就喺銅鑼灣見到佢同個女性朋友shopping,由朝行到晚,臨走買杯咖啡,喺利園等司機接走,生活不知幾咁悠閒!計計吓關秀媚都46歲,不過keep得好好,行街仲有唔少麻甩佬㗎。


梗係啦,佢同前奀星李尚文拍拖四年,李生依家已經轉做金融,關小姐亦自此退出娛樂圈。上年十二月,佢哋仲拍住拖出席趙學而婚禮,感情穩定,不過最重要嘅係,關秀媚大男友成七年,為咗保住呢段姐弟戀,就梗係要keep得好啲啦﹗ ####


如果關秀媚唔係拖住李尚文出席趙學而婚禮,都無乜人知呢段相隔七年嘅姊弟戀。都話中女一樣有market!只要keep住靚嘅話。


關秀媚化個淡妝,五官都仲好sharp。難怪夜麻麻媽咪姐都認到佢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()