施緊箍咒
未叫roll機,JJ已率先箍實羅仲謙,但男方顯得相當避忌,唔敢正視她。
劉公子的裸照風波暫時落畫,大隻仔羅仲謙叫做鬆一口氣。雖然是非多多,但情場得意的他早前遭踢爆與楊怡在將軍澳領峯秘密同居半年,姊弟戀逐漸浮面。
異性緣一直暢旺的羅仲謙,即使肯為楊怡姐姐修心養性,不過身邊飛來蜢依然唔少。
上周二(5日)晚,羅與賈曉晨(JJ)在尖沙嘴拍攝婚妙廣告。本刊發現JJ全程做主動,不避嫌把玩男方眼鏡,拍接吻鏡頭時更要求導演試多take,JJ watt數十足,明剃楊怡眼眉。


在無綫站穩一線尾二線頭的羅仲謙,緋聞是非從無間斷。雖然花弗形象深入民心,但他與楊怡的姊弟戀卻有望開花結果。據其身邊好友透露:「謙仔好保護呢段感情,阿怡(楊怡)近排拍《法網狙擊》開通頂,謙仔半夜專登揸車入嚟,拎糖水同涼茶俾阿怡飲。佢仲試過喺錄影廠坐幾個鐘等阿怡收工,做司機車佢返屋企。早排肥Wilson(錢國偉)想搵佢拍套情慾片,不過謙仔就同公司反映,如非必要,都盡量唔接親熱戲,擺明向阿怡派定心丸。」

猴擒錫嘴
雖然羅仲謙為楊怡轉性做專一男友,不過身邊仍有不少異性黐埋身。上周二(5日)晚,他與JJ在尖沙嘴為法國婚紗拍廣告,二人等埋位時,JJ忽然嘟住嘴定神望着羅仲謙說:「咦!乜你有戴眼鏡嘅咩?點解我唔知嘅?」未等對方回答,便二話不說拎對方眼鏡戴上自己頭上,然後嬌嗲地說:「哎吔!原來唔係近視眼鏡嚟㗎,咁可唔可以借俾我做頭箍呀,哈哈!」到正式埋位,導演原本要求二人鼻貼鼻,培養情緒,但記者卻見JJ忽然將嘴「哄」到羅面前,與對方嘴對嘴錫了一下。由於事出突然,現場所有人包括羅仲謙都呆了一下,導演即說:「未使錫嘴住呀!」雖然現場有人笑指JJ猴擒,但她卻以笑遮說:「咩呀,咁我聽唔到吖嘛!」當二人正式埋牙咀嘴時,本來三take,導演便收貨,但JJ卻以有頭髮遮面為由,主動叫導演「嚟多個」。

當JJ係阿嫂
JJ主動黐埋身,不過記者見羅仲謙每次拍完一個shot,都會擰轉身搵助手或者跳上保母車,鮮有與JJ交談。原來羅仲謙避忌事出有因,「好多人都知JJ同Sammy(沈震軒)拍拖,而謙仔又同Sammy係老死,所以同阿嫂拍嘢,佢都特別小心。不過唔知點解JJ特別鍾意黐謙仔,好似之前拍《飛虎》同《缺宅男女》,佢哋明明冇同場,JJ都試過幾次主動探謙仔班。我哋私底下問過謙仔,點知俾佢鬧,佢仲話『咪玩啦,阿嫂嚟㗎!』」身邊好友續說。對於JJ主動姣黐羅仲謙,記者嘗試致電楊怡,但至截稿前仍未回覆。至於羅仲謙,周二(12日)在電視城,卻認真地向記者表示:「我唔覺佢(JJ)好主動……唔好講到個個都鍾意我,總之我同佢只係好朋友。」謙謙咁緊張,楊怡姐姐應該好放心。

劉定成消瘦頭耷耷
羅仲謙甩難,不過因恐嚇男藝人而等候判刑的富商劉定成,上個月被法庭判入荔枝角收押所兩星期,原定周二(12日)判刑,但法官認為需時間考慮,決定將案件押後至周六上午判刑,劉定成要繼續還柙。辯方律師在周二求情,指62歲被告與92歲母親相依為命,此時劉定成聽到其母求情信內容,即時用手抹眼淚。記者當日到場聽審時,發現劉定成比前明顯消瘦,全程頭耷耷,比起入收押所前的意氣風發,天壤之別! ####


咀上癮
原本三 take搞掂的kiss鏡頭,但JJ卻向導演主動要求加多take。


眼鏡調情
轉拍攝地點時,JJ邊行邊撩羅仲謙傾偈,更對男方戴眼鏡顯得十分感興趣。


之後JJ更出手除下對方眼鏡,搞爛gag話要將眼鏡當頭箍戴。


當眾整Bra
等埋位時,JJ公然伸手入胸部整理胸墊,羅仲謙為避嫌,與其他工作人員即時擰歪面。


楊怡跟羅仲謙去年7月因合作《On Call 36小時》而撻着,近日二人被拍得在將軍澳楊怡香閨同居,姊弟戀正式浮面。《FACE》圖片


08年,羅仲謙和JJ首次合作《盛裝舞步愛作戰》,據知當時JJ已對剛冒起的謙仔十分嗒糖。《蘋果日報》圖片


JJ的男友沈震軒有「山寨版古天樂」之稱,兩人因拍旅遊特輯《上海闖蕩》而發展地下情兩年。早前沈捲入劉定成裸照風波,他亦是羅仲謙與劉公子之間的介紹人,與謙仔是多年老死。《壹週刊》圖片



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()