上海獨家先煙熏鄭嘉穎狠狠地扯一啖煙,好有強國人feel,真係成功融入大中華喎!
周二(12日)TVB高層樂易玲帶住一班有份演《金枝慾孽貳》嘅藝員北上出席上海電視節。點知就俾人話今集卡士弱過上集好多,心情就梗係差啲啦!好在鄭嘉穎咁啱都同場,之但係佢唔係代表TVB,而係為一套大陸劇《萬水千山風雨情》做宣傳。哦……都無所謂嘅,最重要嘅係,佢哋兩個分別做完嘢之後,特登約埋去酒店飲個tea。


依家轉賺人仔,好日都唔願返TVB拍劇嘅鄭生好識做呀!一面扯煙,一面諗計番樂小姐。嘩!人哋真係出盡力咁笑到現晒魚尾紋,放足電㗎。咁女方受唔受呢?唔知喎,媽咪姐淨係見佢飲飲吓橙汁,就攞鄭嘉穎包煙嚟扯咗支!好有默契㗎。不過下次鄭生應該叫埋佘詩曼嘛,反正阿佘都喺上海做緊大陸劇宣傳,大家又咁熟,兩女一男啫,你身經百戰,應付到嘅! ####


咁開心!做乜唔預我呀?(設計對白)


後放電見樂小姐悶悶不樂,鄭生即刻出招,嘩!呢個笑容,唔講仲以為佢對面嘅係佘詩曼㖭

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()