千嬅返家後,馬上化個淡妝,與丁子高和Torres影合照廣發傳媒。雖然穿上鬆身衫,但千嬅腰部依然圓潤,但她一臉幸福,已經足夠。
7.6磅巨丁Torres上周二出世,千嬅唞足四日先出院。傳媒重重包圍,丁子高施聲東擊西之計,在醫院門前接受訪問,讓千嬅帶埋Torres從醫院後門溜走。本刊獨家拍得當日兩母子出院照片。雖然千嬅以口罩遮面,但產後的她面頰下巴明顯鬆弛。
母子平安返家,為Torres得到全天候的照顧,千嬅請陪月員亦零舍多要求,除要求簽三個月合約,更向陪月列出五大規條。這位新紮媽咪認真緊張!

陪月五大規條:
1.日踩十二小時
2.禁使用手機,驚輻射
3.不准影相
4.入屋後要全身消毒
5.抱B前再消毒


38歲的千嬅,首度玉女添丁,加上她是家中經濟支柱,有排搏殺, 所以她希望在坐月期間,調理好身體, 令開刀傷口盡快復元。「千嬅冇諗過生完之後傷口會持續隱隱作痛,所以佢喺屋企都盡量休息。一唔使餵奶同泵奶,就返上牀攤唞。」知情人士說。

陪月員月薪四萬
千嬅要唞,理所當然,所以照顧她和Torres兩母子起居飲食的責任, 就落在陪月員身上。一般陪月員的開工時間都是前二後四, 即產前兩星期為孕婦做好入院準備, 產後四星期則為母親減輕工作量。不過千嬅十分緊張,懷孕初期便四出物色頂尖陪月員, 更要陪月員在她預產期前一個月開工,一路踩足三個月等千嬅坐月坐兩個月後,陪月員才可功成身退。知情人士說:「千嬅呢個陪月員係佢一個識咗廿年嘅舊同學介紹,個名叫Jackquine,唔少名人都搵過佢湊細路,做嘢細心,經驗豐富,喺行內都好出名。」千嬅非常疏爽,開出月薪四萬聘請這名陪月員,但在合約上列出五大規條,要陪月員嚴守。「因為依家流感高危,陪月員入屋及抱Torres前,一定要全身噴消毒藥水。千嬅好擔心自己嘅相外洩,所以唔俾任何人影相。至於陪月員要用手機,為免輻射影響BB,就要同Torres保持距離。另外,千嬅希望多啲時間休息,要求陪月員每日做多幾個鐘,餵多次奶俾Torres飲先可以走。」知情人士說。

獨家出院look
上周六(9日)晚上六時, 千嬅、兩名助手和陪月員(粉紅衣者)齊齊登上一部七人座駕,由港安醫院後門離開。記者發現陪月員身上戴上孭帶,估計Torres當時由她抱住。

積極籌備十二朝
千嬅是潮州人,對傳統習俗十分講究,所以她現時已和陪月員積極籌備「十二朝」。根據中國傳統,BB要待出世十二天後,才可接受各方祝賀和親身探望。「禮拜日(23日)係Torres嘅十二朝, 有啲親朋戚友會上千嬅屋企探佢同Torres。千嬅擔心自己體力應付唔到,不過佢就堅持喺嗰日會用碌柚葉洗臊味,仲幫Torres削髮,所有步驟都唔少得。」千嬅坐月大晒,工作唔押後唔得。經理人陳小姐說:「好多嘢未定。預計年底復工啦!第一個Job應該拍廣告。不過千嬅真係好多謝咁多朋友送禮物俾佢,同感激客戶咁遷就佢!」

星級陪月員
早前有報告指一般陪月員的薪酬已飆升11%,所以貼身照顧藝人金叵羅的陪月員,亦貴絕全城。

劉德華
初為人父的劉德華,緊張到極。除了安排老婆朱麗倩入住養和醫院頂級豪華套房,他聘用的陪月員,亦是全城最top。該陪月員月薪8萬,服侍過黎姿孖女,行內屬數一數二。

陳慧琳
陳慧琳高薪3萬5聘請昔日「蝦餃仔」的星級陪月員照顧細仔「小龍包」。該陪月員有十多年經驗,當年湊到「蝦餃仔」肥肥白白。Kelly坐月後,更跟她多續一年約,聘她任保母。

李嘉欣
許晉亨請來4位星級陪月,日夜輪班24小時貼身照顧李嘉欣及小JM。當時他更即場考陪月員餵奶、換片、掃風、沖涼和抱BB等,並要對方簽下保密協議書。

狂收禮物
丁家添丁,全城祝賀,所以丁子高和千嬅這段期間不時收到禮物,的確慳唔少。

舊老闆送衫
已榮升做宣傳公司老闆的丁子高,「IPS傳藝公關」舊老闆Peter黃就十分識做,送了一套Hermes BB衫連鞋仔俾丁子高。這套BB衫售價近四千,更是限量版。

Kelly送BB牀
陳慧琳送上共過萬蚊的BB牀和其他傢俬俾千嬅。這張BB牀是丹麥名牌「 Leander」,特色是設計靈活,可變身成小童牀。

同學送BB車
千嬅和一班舊同學的感情要好,所以她幾位同學就送了這部星級摺疊式BB車。這部荷蘭進口的BB車可隨時變成搖籃,簡單易用。 ####


得意明星相
戴上小帽和包住毛巾的Torres,側身瞓在BB牀上,非常得意。


下巴鬆弛千嬅一見鏡頭即時擰歪面, 不過她面部肌肉明顯鬆弛,下巴跌到落頸。


千嬅後門偷走


老公前門交代老婆兒子醫院後門離開, 丁子高則在醫院正門向傳媒宣布千嬅已經出院,令希望拍到千嬅的傳媒大感失望。


成車禮物最後丁子高登上七人車離開,工作人員就幫他將BB禮物放上車尾箱。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()