李旺陽六四鐵漢李旺陽死得不明不白,唔少藝人都喺微博為呢位堅持公義嘅英雄伸寃。
媽咪姐係個師奶仔,你問我街市一斤菜心幾錢?唔使三秒一定答到你,至於政治呢?老實講,真係唔在行。不過真理同事實,媽咪姐就點都分得清楚!


就喺最近,大家都喺網上學識幾個新詞彙,好似「被自殺」、「被旅遊」、「被失蹤」等等,話明「被」,就梗係唔係自己意思啦!學食物及衞生局局長周一嶽話齋,李旺陽之死「至少」都有兩大疑點!好在咁,微博喺未被「河蟹」前,一班藝人都仲可以發表所見所想,雖然冇開名,不過大家同媽咪姐心意相通,都係希望李大哥一路好走,化成青煙一縷飛向自由嘅國度,好好安息。放心,以後就由我哋去發聲啦!

明哥寸特首

珊珊黑衣祭

鎮宇玩暗喻

網友惡搞
就快唔撈嘅食物及衞生局局長周一嶽,之前成日俾網友笑佢做「打一鑊」,不過周局長今次肯挺身為李旺陽發聲,總算臨尾威番次。 ####


我「出櫃」都得,有咩係唔講得?(設計對白)



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()