會客廳吳文忻以17萬月租銅鑼灣世貿中心一個三千呎的商業單位,將單位變身成擁有無敵海景的美容整形中心。

上流滙 醫學美容漸趨普遍,為了變靚,不少女士不惜工本,大施變臉神功。第一代整容代言人,曾到韓國接受削骨勾鼻、抽脂等整容手術的吳文忻,亦看準這趨勢,投資千萬於銅鑼灣開設醫學美容中心,將韓國整容技術發揚光大。吳文忻更將整容比喻生仔,認為是女性天職,她說︰「整容無乜嘢啫,就等於生仔,自然生到就梗係好,點解依家咁多人工生仔,就因為自然生唔出!」


98年港姐季軍,今年38歲的吳文忻,去年下嫁南丫島王子陳劍陵,正式過住少奶奶生活。今年初,她於朋友介紹下,認識韓國整容中心的三位院長,即心癢癢搞生意,順勢引入韓國整容的一條龍服務,於商界大展拳腳。

以身家抵押
其實吳文忻06年擔任整容代言人,目的只是希望嫁得好,她說︰「女仔個鼻主夫運,我以前撞親個鼻有節位,一直耿耿於懷。」她曾和蘇民峰擔任有線的玄學節目,對於整容改運有獨特想法,「我幾鬼八婆,又信面相、風水,成日都話勾鼻女仔會婚姻唔好、會離婚,呢樣嘢我一路都好擔心。」於是她下定決心走上整容路,遠赴韓國,被傳媒拍下整個血淋淋過程,觸目驚心。雖有宣傳效果,但負面聲音愈來愈大,「冇諗過咁多人反應咁大,不過我當年簽約做咗代言人,有好多嘢係冇得say no。」整容可否有助運程見仁見智,不過吳文忻則吸取了整容經驗,又覺得呢行大有可為,於是今年投資千萬做老闆。她滿有信心說︰「呢幾年香港人見識多咗,唔再好似以前咁保守,同埋我始終自己親身做過,點都有說服力。今次投資八位數字,係我自己辛辛苦苦儲番嚟,真係唔可以衰。依家有部分資金喺銀行做deposit,如果呢幾個月穩穩陣陣,我會開第二、三間。(老公冇打本咩?)唔好講佢咁多,佢好低調,總之佢好支持我每一個決定。」

整容一條龍
吳文忻開設的醫學美容中心,為韓國整形集團的分公司,中心內有韓籍醫生、顧問坐鎮。「REGEN係韓國最出名嘅整形集團,我哋係分公司,幫佢打開香港市場。我哋定位同一般美容院唔同,出面有啲係落閘放狗式。我哋價錢好透明,收得客人錢,由開頭傾到做完手術返嚟,係一條龍服務。我要你嚟得開開心心,心甘命抵俾錢,唔係我夾硬局你去整。整容唔使整得多,夠就得!而且所有手術都會喺韓國做,我哋有專人跟進個案。」除了整容一條龍,她更引入人胎幹細胞facial,記者聽罷立即毛管戙,她解釋:「日本、韓國已經好出名,係香港唔知點解驚,了解之後一啲都唔驚,仲覺得好正。人胎其實好補,變咗精華液之後,再導入皮膚,幫細胞修復再生,成個人後生晒。」為省靚招牌,她更計劃邀請幾個blogger到韓國整容,以真人騷方式記錄整個過程,「會寫實啲,唔會再係以前咁用驚嚇包裝,類似《盛女大作戰》咁。」雖然吳文忻現時集中火力搞生意,但她並未擱置生仔大計,「會同步進行,生仔都要講緣份,我絕對唔反對人工受孕。」 ####


高調整容吳文忻(中)06年被蕭定一(右)以百萬利誘,出任香港首位整容代言人。當時大批記者到機場等待她由韓國做完手術返港,「整咪認囉!無乜嘢啫!不過宣傳就嚇親我自己。」


削鼻改運一直希望嫁得好的吳文忻,揚言當年整容,全因想整走剋夫鼻。結果去年她就下嫁從事金融的「南丫島王子」陳劍陵,她說:「好多人話整容改唔到運,但我真係唔認同。」


美容室大部分醫學和纖體儀器由韓國引進。吳文忻為了解每部機器特性,事前做過多次白老鼠,試過人胎幹細胞facial。


顧問室整容要飛去韓國當地做,所以韓籍顧問和翻譯唔少得。


CEO房為了這盤生意,吳文忻不容有失,每日朝九晚八返公司坐鎮,睇幾十份合約,「仲辛苦過拍劇。」


化妝間新舖設計簡約, 裝修以白色為主,而化妝枱設計亦由吳文忻一手包辦。


氧氣箱中心除了設有纖體、美容儀器,再罕有地以6位數字引入氧氣箱。「為咗做好術後服務,幾貴都買咗佢,佢會令傷口快復原。」


平面圖吳文忻的美容整形中心佔地三千呎,不過房間數目頗多,所以地方唔算見使。


行頭十足

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()