許穎平安夜吸入迷煙 Jeana失身邊緣速逃

平安夜即失身夜?o靚模許穎(Phoebe)和何佩瑜(Jeana)自爆平安夜險些失身,Phoebe曾在派對中被迷煙一吹,幾乎失身;Jeana更被中年處「佬」誠邀玩一夜情,險成為餓狼獵物!

身為新一代宅男女神的Phoebe和Jeana向來是派對動物,很易成為一眾狼人的頭號獵物。二人接受本報專訪時,提起平安夜的不快經歷皆猶有餘悸。Jeana憶述數年前的平安夜派對中,在朋友介紹下認識一位年約三十多歲的中年男子,一起舉杯暢談,惟兩杯落肚後,對方開始「孔雀開屏」:「個男人睇落好斯文,咪傾吓偈一齊玩囉!起初玩得好開心,飲多幾杯大家都High High哋,之後佢邀請我跳舞,就開始毛手毛腳!」

中年男子愈摸愈過分,繼而提出過火要求,Jeana說:「大家跳辣身舞時,佢跳到好High,又摸我攬我,之後佢話自己係處男,竟然想畀第一次我,好愕然同尷尬!(當時有咩反應?)嘩!我嗰時18、9歲,佢成三十歲話係處男,我先唔信,真係嚇死我!真係想攞玻璃樽扑佢個頭,等佢清醒啲!」她拒絕後,即與女友人拔足離開,逃過失身一劫!

教路保持警惕

至於其死敵Phoebe相當喜歡開Party:「平安夜梗係去玩啦,不過從來只有我飲醉抽人水,唔會畀人抽到我水!但有次開P差啲畀人迷姦!嗰晚有個男人揸住杯嘢經過,我聞到陣味後,當堂慾火焚身,暈暈哋真係好驚!」當時她被迷煙一吹,如墮五里霧中,幸好頭腦仍有一絲清醒,立即致電母親求救,她說:「我真係驚咗好耐,好彩當晚保住清白之軀,奉勸姊妹要提高警覺,唔好同朋友失散!」

專案組

Phoebe瞓身開P,宅男一定力尋參加途徑。

Phoebe與師妹Milla(右)及Cassie炮製聖誕大餐,惟拒絕來歷不明的食物。

Jeana沒有男友作伴,要過Lonely Christmas。

平安夜容易「飲大咗」,Jeana奉勸大家切勿酒後亂性。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()