甜姐兒爆乳惹非議徐淑敏帶囡囡玩轉迪士尼

C Cup咪神徐淑敏( Suki)產後上圍更見豐滿,近日復出主持無綫飲食節目《甜姐兒》,鏡頭前的她低胸賣甜品,惹師奶觀眾反感, Suki昨日聞言即大講唔好意思。鏡頭以外,她日前以密實人妻打扮跟老公帶着一對囡囡遊迪士尼享親子樂,同時也為奶奶賀壽。


其他娛樂名人影片

兩女之母咪神徐淑敏,今年 9月產下幼女 Renee,坐月收身後,她上月隨即孖糖妹和丁樂鍶主持飲食節目《甜姐兒》, Suki在三女中身材最勁爆,為了吸引觀眾食慾,咪神頻頻低胸打扮出鏡,攝影師又大特寫 Suki的胸部,宅男歡迎,卻惹師奶投訴,網民即力撐咪神衣着平常。對於衣着暴露令師奶反感, Suki昨日在電話中說:「唔好意思,其實啲衫係以前着開,可能我肥咗少少,電視同影相出嚟好唔同,我睇電視都有啲尷尬,我會注意吓。」 Suki日前剛完成《甜姐兒》錄影工作,她樂得輕鬆享親子樂,潮媽日前帶着家人到迪士尼樂園耍樂,為奶奶賀壽,同時幼女 Renee也剛滿 3個月,三代同堂嫲孫同時慶祝。

放大圖片
日前徐淑敏奶奶生日,適逢幼女 Renee也滿 3個月,嫲孫三代同堂慶祝。

日前徐淑敏奶奶生日,適逢幼女 Renee也滿 3個月,嫲孫三代同堂慶祝。

放大圖片
徐淑敏的爸媽也來探望外孫。

徐淑敏的爸媽也來探望外孫。

囡囡驚玩木馬 放大圖片
低胸上陣的徐淑敏主持甜品節目,遭師奶觀眾投訴。電視圖片

低胸上陣的徐淑敏主持甜品節目,遭師奶觀眾投訴。電視圖片

家人給 Suki無限正能量,所以她也樂於回饋,當天 Suki和老公黃浩帶着長女 Vianna大玩機動遊戲,兩母女更坐旋轉木馬,得 Vianna笑呵呵, Suki說:「 Vianna最初有啲驚,係咁叫我陪坐,於是我哋就一齊坐,玩完佢又話要再玩。」其後一家人又往看 4D show,三口子戴上立體眼鏡拍照,組成黑超家庭, Suki大爆囡囡睇騷趣事說:「佢睇得好投入,見到有卡通人物彈出嚟,佢都嚇咗一跳,但走時猛同我講玩得好開心。」採訪:比華利


徐淑敏和老公黃浩帶着長女 Vianna到迪士尼樂園提早過聖誕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()