句句金

 

莊思敏早前與「孿生姊妹」Cammi、Nel Nel一齊出席活動,其間不但暗指Cammi似《阿凡達》外星人,仲寸爆對方:今日啲人樣好怪!佢覺得人哋樣怪,人哋何嘗唔覺得佢個樣怪。寸人逞一時威風好多人都識,識留有餘地表現大將之風嘅,原來真係冇乜幾個。

 


魯芬於《亞洲先生競選》任「神秘女神」,佢笑言:全世界啲女人死晒,我咪就係女神囉。都唔係咁講嘅, 寃豬頭都有盟鼻菩薩, 佢未遇到惜花人啫。


千嬅被傳懷孕,丁子高出席活動時難掩興奮:恨不得喺條街度大叫「我係爸爸」。唔使好耐啫, 等多一個月佢就名正言順可以大叫啦。


謝天華爭奪視帝失敗, 劇集拍檔陳法拉直言對方冇失落,不但有戲拍仲賺多咗錢, 佢已經到咗事業高峰。
嘩,事業高峰之後就會……咁「咒」人似乎唔係咁好喎。


森美早前開騷, 笑黎明因為「金句」多, 先至咁多女人鍾意:要女人臣服你,講啲女人唔明嘅說話就可以。唔一定語無倫次先令女人臣服嘅!劉華、郭富城講嘢易聽又容易明白,咪一樣咁多女人鍾意。


張馨予、潘霜霜曾幾何時老友鬼鬼,不過兩人早前正式反面,霜霜更劃清界線:我不希望用負面新聞去爭取知名度,這污辱我的人格。唓,峯霜醜聞已經令佢人格掃地,乜佢仲有貨剩俾人污辱咩? ####

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()