星期一晚(19日),由謝天華、吳鎮宇主演嘅新片《潛罪犯》舉行首映禮,媽咪姐係Laughing哥粉絲,梗要去撐吓場!


不過,一去到,反而俾真空透視大露背嘅徐子珊吸引咗,連另一女主角文詠珊(Janice Man)都承認唔夠珊姐搶鏡喎。唏,講就咁講啫!看似密實嘅JM,查實暗藏「殺機」,着定個彩色bra,再隨便郁一郁啫,已經show晒俾大家睇。慶功時,雖然無份同班前輩做電視訪問,但就揸住杯紅酒自隊。嘩!佢隊到面紅紅,加埋冧爆嘅眼神,人夫Laughing哥都差啲hold唔住呀!


成班前輩打住邊爐受訪,JM就自顧自企埋攝記堆隊紅酒。唔隊多啲,又點夠watt數去溶解Laughing哥呢? ####


妹,有兩度散手喎!(設計對白)首映禮上,JM同徐子珊齊齊接受訪問,前者猛話珊姐真空性感,自己平平無奇,實則佢早就着定個彩色bra,等住show!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()