臨近聖誕,莫講話一街都係自由行,就連的士站十個有九個都係講普通話嘅。


前幾日媽咪姐經過銅鑼灣利園,見到的士站有個「豹紋阿姐」好sharp醒。媽咪姐正驚訝國內同胞愈來愈潮之際,先發現原來佢係我哋香港潮媽代表徐濠縈。佢一邊排一邊勁唔耐煩,心情相當差。不過咁又好難怪嘅,平日出入有保母車接送,好有派頭;家吓要降呢同人爭的士,我係阿徐都即刻玩電話遮醜囉。

有其父必有其子女
講起徐濠縈,梗係要講吓佢同Eason嘅寶貝女康堤。早前微博流出一張康堤同霆鋒大仔Lucas嘅合照,好多童鞋不約而同諗起1999年Eason同霆鋒喺《勁歌金曲》扮日本女子組合Puffy嘅情景(下圖)。不過亦有網友攞霆鋒同王菲嘅陳年戀情開玩笑,仲留言:「如果Lucas同李嫣(王菲細女)在一起……」哈,唔通做唔成情侶可以做親家? ####


等的士期間,阿徐不斷玩電話,不過玩之餘又要四圍望,睇吓有冇人望佢。


可惜吖,阿徐排咗十分鐘,身邊冇一個同胞認得佢,認真唔俾面。


康堤同Lucas排排企影相,超級可愛。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()