女人呢,真係為愛而生㗎!好似46歲嘅邵美琪咁,自「奪面雙琪」事件後,尋尋覓覓多年,終於搵到細佢9年嘅精壯打星施祖男做老公。啱啱,仲俾本刊影到佢哋蜜遊日本返港,關係公開晒,人人爭住叫施太,到佢甜笑冧爆。


星期二(20日),媽咪姐又見施太露住小蠻腰去出席《天與地》嘅宣傳活動,雖然套劇嘅收視同口碑真係差天共地,但無損佢嘅心情。只見露晒腰嘅施太全程勁high,揸住iPhone狂影,又同其他演員鬼咁好傾,見到前度情人兼監製戚其義亦無芥蒂,再見絕對是朋友!有老公錫嘅女人,睇乜都真係特別美好呀。 ####


我已經充滿力量嘞!(設計對白)


撐前度邵美琪出道無耐,就同監製戚其義拍拖,分手後二人都保持良好關係。不過,今時今日嘅施太,坐喺台邊狂影劇中四個少年版演員,都係嫩男啱feel啲。


影嫩男

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()