黐咗何家千金超雲之後,陳山聰由無綫二線演員升呢做上等人。劇集得閒先拍, 宣傳就一次咁大把,呢種非凡工作態度, 搞到無綫對佢永不錄用。
你有你鬧,山聰一於少理,同超雲飛去英國慶祝聖誕。超雲不停喺微博狂晒幸福, 睇到毛管戙。那邊廂,同山聰由契姊弟變成敵人嘅伍姑娘,亦乘勢喺微博晒相抗衡,但最終輸俾超雲山聰呢對浮誇情侶組。

痴纏濕平
山聰有呢條超雲特大水喉射住,加上家陣英鎊水位唔高,山長水遠點都要去名店濕平一下, 二人仲喺商場大堂同三位人肉小神仙影相, 證明自己刺激當地經濟。事後超雲喺微博話自己一時忘形, 無意晒幸福,但計我話,超雲遇上山聰,其實都一直忘形㗎啦!

宣洩心情
超雲同黑人喺摩天輪前面影相,仲叫微博童鞋估下邊首歌(擺明係〈幸福摩天輪〉)。如果唔熟讀娛樂新聞嘅童鞋,分分鐘以為超雲同嗰位黑人有路,隨時將歌名估錯。

寃氣遊街
倫敦氣溫零度左右,不過超雲同山聰依然四圍去,仲去市集買家品,二人仲齊齊剷青,影張「到此一遊」留念。雖然超雲喺微博嗌「so cold」,但佢呢日行街依然打出大心口,保暖頸巾都冇條,難怪後面羽絨不離身嘅老外,睇到眼凸。

紅豹出巡
今次山聰負責揸機, 超雲喺一棵特大聖誕樹面前影相。 經常重申自己並非藝人嘅超雲,當日就擺出一副chok樣,加埋紫紅色頭髮、唇膏、火紅短褸同高踭鞋, 以及豹紋短裙同legging,以為睇緊「國家地理頻道」啲節目。

布置愛巢
血紅色過火得滯,超雲於是喺微博分享一張比較簡樸,喺金光銀樹下影嘅相。不過轉頭二人又再繼續浮誇,只租住倫敦嘅apartment嘅佢哋依然落足心機,將呢個短期愛巢布置得好有聖誕氣氛,出動埋人造雪(右圖)。

伍姑娘溫情贈興
陳山聰一朝得志,喺自己生日嗰晚打俾契姐伍姑娘,叫契姐以後唔好再搵佢,二人於是擘面,再見不是朋友。家陣山聰飛上枝頭飛埋去倫敦,伍姑娘亦都唔輸蝕,去咗哥哥補習天王伍經衡(Richard Eng)屋企,參加新居入伙兼聖誕party,死黨陳敏之亦帶埋拍拖多年嘅圈外男友高調煙韌。雖然溫情同友情十足,但都唔夠山聰嘅肉麻咁搶眼。


Richard個單位係高層複式,兼有飽覽維港嘅私人泳池,難怪伍姑娘同陳敏之兩姊妹恨到流口水。不過家陣陳山聰咁富貴,隨時快過佢哋進駐。

過氣情侶鬥娘
聖誕普天同慶,所以杜德偉同周汶錡呢對過氣情侶,咁啱得咁蹺整咗張嘜頭聖誕卡慶祝。不過無獨有偶,睇完佢哋嘅聖誕卡,腦海只有一個「娘」字,可能佢哋當初都因為呢條channel而搭上。 杜德偉嘅點唱機(左圖)同埋周汶錡嘅名模坐姿,相信喺呢個世紀都見唔到,認真經典。 ####

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()