16歲模謝芷蕙( Cammi)早前偷嗒陳冠希( Edison),二人啜爆床照流出,她事後堅稱仍是處女。今日平安夜,不少無知少女狂歡下易失身,她自爆今晚會應朋友約開 P,可擔心盡興下處子身失守?她日前說:「平安夜我一定唔會亂飲酒,我哋會全女班喺朋友屋企打邊爐,好安全。」

不做未婚媽媽

Cammi指自跟 Edison戀情曝光後,父母對她管教收緊,每晚最遲晚上 11時必定要回家,但今晚大節當前當然有例外, Cammi得戚地說:「我同咗媽咪申請玩夜啲,但佢要我留低朋友嘅電話,方便隨時搵到我。」 Cammi表示不會做未婚媽媽,她嬌嗲說:「我仲係 BB嚟,要屋企人照顧。」採訪:比華利攝影:葉君海


Cammi自爆今晚平安夜會出動開 P,並會繼續力保處子之身。

Cammi問准爹哋開P醉蒲

平安夜,很易變成失身夜。16歲學生o靚模謝芷蕙(Cammi)與好姊妹Suki重遊兩人蒲點的尖沙咀,Cammi認為平安夜玩到酒酣耳熱,難免跟異性有身體接觸,很容易蝕底,但不怕在當晚失身。她又表示今晚會到朋友家參加Party:「我問咗爹哋喇!佢話平安夜可以玩夜啲喎!」

問到是否在平安夜失身?Cammi說:「真係失咗,不過係失身……份證!舊年同Suki平安夜去玩時,個袋冇拉拉鏈,銀包畀人偷咗,當然連身份證都畀人偷埋啦!」談到平安夜是否並不平安?Suki說:「舊年Cammi帶埋個小學同學嚟,唔知係咪佢太過熱情,係咁攬我囉!我即時擋格,佢知難而退就行開!」

如有色狼埋身,Cammi(右)定必為Suki擋駕。

Cammi決定在聖誕「守身」,只騷長腿。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()