21歲的 Janice Man(文詠珊)自上年簽約 Amusic由 o靚模轉做模 Art後,一直冇乜發圍,相反,同佢孖住出道的 Angelababy楊穎)就紅到去日本,簽約 avex做濱崎步師妹後發展極順。
不過風水輪流轉,喺 Amusic踎足一年的 JM唔再等運到。最近盛傳 JM在 Amusic大老闆林建岳鋪橋搭路下替東京百貨公司 Lumine任 model, JM更於週日( 25日)飛到東京影宣傳照,一於跟上年開始替 Lumine任 model的 Baby爭飯食。' l+ z9 l/ i  F5 V, B
+ M7 w$ F: T; v  Q( d
近年 Angelababy工作量已遠遠拋離 JM,今次搶贏 Baby做日本百貨公司代言人,據知只係廉價勞工,勝在有大海報貼於百貨公司外,係一個好機會等多啲日本人認識佢。

今年書展禁 o靚模,一眾 o靚模諗計要攝入會展,擺明衝擊書展造勢,不過 o靚模師姐 Angelababy唔同你鬥攝位,轉戰陣地,將簽名會移師尖沙咀海港城,一樣迫爆 fans。

豪打的. x4 O6 n$ C6 A. e! G- t) }( P, N' n
落機坐的士去酒店途中, JM急不及待影相放上微博,佢坐住的士仲話:「東京實在很熱!」明顯晒幸福!


歎刺身
唔少藝人到外地工作都超辛苦,冇啖好食,不過 JM就未工作先歎刺身,唔知仲以為佢去旅行添!

  V3 p  M! l# Y$ m7 h& e3 g

高層陪5 c# c7 q2 ?+ T3 w  z
今次到日本工作, Amusic傳媒總監 Popsy(中)同經理人陳善之亦親自出馬,佢哋怕 JM攰,仲喺機場租埋 golf車接 JM到閘口,可見公司超錫佢!



代言人
09年 Baby成為新宿 Lumine嘅代言人,除咗百貨公司外有佢個樣的大型海報,今年公司春夏季雜誌亦由佢做封面女郎,不過來季就極有機會換上 JM。 2 Z' m1 s0 l# V( l9 t
/ ?3 e" p1 l+ ?& c) [9 B

老闆拉攏0 ]; V8 z% @( ^6 I
能夠進軍日本, Baby(右二)多得林建岳(左二),因為佢同 avex社長松浦勝人(右一)感情甚篤,熟人介紹點都着數啲。
( o: P0 O  o1 v' F8 i& l) e
! v8 x' R9 n$ {. A; l; |5 e) y/ Y
日本爭飯碗. V5 [/ c$ h3 K. f; H* e3 W& j
Baby紅到連內地「一哥」黃曉明都冧爆,但當初同佢好姊妹孖住出道的 JM,近年就少有來往。
於 Amusic踎足一年, JM終於有望升呢。據知, JM最近便在岳少的鋪路下攻日,更獲一著名百貨公司聘用為新一季 model,傳聞該百貨公司便是去年開始請 Baby任 model的 Lumine。 JM終可攻日難掩興奮心情,週日( 25日), JM出發到東京拍宣傳照,唔單只出發前於機場都要上載相片更新微博;到達東京後亦冇偷懶,繼續 update近況。

Well done!(真實對白)6 k1 k. @( h/ @! z! m( M

Baby辣㷫岳少( F! [, u; `/ d2 `: a- b
其實 JM今次可以到東京跟 Baby爭飯碗,唔多唔少都要多謝 Baby。據知上年 5月 Baby被 avex睇中簽約加盟,全靠當時仍未簽 JM的東亞老闆岳少穿針引線。知情人士說:「林生(林建岳)同日本 avex社長松浦勝人超級老友,有次松浦問林生香港有咩新面孔 model,林生又同 Baby經理人 Kim(周優根)相熟,就推介 Baby畀對方,結果 avex真係簽咗 Baby。」
不過其後 Baby飲水唔思源,例如東亞活動,林生想 Baby現身撐場,但有幾次 Baby都藉口忙碌推咗,知情人說:「之後佢( Baby)知驚先去咗幾個東亞活動還債;好彩 Baby亦有想埋岳少堆的黃曉明幫佢同岳少幫吓口講好說話。」不過據知此舉已令岳少對 Baby「印象麻麻」,所以直到最近,當日本方面再找岳少介紹 model時,岳少即刻介紹旗下的 JM。知情人說:「雖然價錢好低,但算有個好開始。」

Baby搞簽名會,同係 model的楊汀叮亦到場支持好友,經理人 Kim更即時上前攬住以表多謝!

上週六( 24日)黎明新簽歌手 JW( Joey Wong)開 1粒鐘音樂會造勢,雖然 JM冇上台,但亦有到場支持,見佢孖住黎太樂基兒,睇嚟成個人 high咗。
決裂路線圖/ P2 x9 E7 C0 F: \% c1 m/ v
JM同 Baby識於微時,情同姊妹,之後 2人都成為 model,仲孖住工作,不過隨住 Baby工作愈來愈多, 2人均以工作忙為藉口,表示再冇聯絡,外界則有指 Baby經理人 Kim係拆散姊妹黑手。
 h* X* q8 c5 D9 `9 z
'07好姊妹
同年齡的 JM同 Baby,初出道時感情非常好,大家生日均會出席生日會撐對方,兩人更以 Baby互稱,同互攬賀生日。
+ n! @, w/ N. q( k4 S5 M, F- O% p% P

'08淡情期7 V& j. K3 k1 ~) G( f7 }( h
2人仲係孖住行 Moussy同 2%品牌,被大眾視為孖公仔 model,不過其實二人只限於工作, blog內私人照已不再出現。

P. I1 g7 s6 h0 P
'09決裂期
個多月後更被記者拍到 Angelababy再唔係孖住姊妹 JM,而同髮型屋老闆女 Mikoco(右)行街,姊妹情告終。 # u$ |9 \) |8 O9 }, P
" ]2 y& ^% v1 G
% \* j# h" _2 a/ J
有頭威
JM簽畀黎明後即做佢個唱嘉賓,之後黎明仲帶佢同老闆林建岳出席個唱慶功,人氣有虛火,但之後未見大 job。 + [0 g- v$ f% g

《忽然 1周》圖片

初級版 VS升呢版+ Q0 }9 F" \3 S+ S
Baby今年拍埋日本網劇,早前轉陣地飛到台灣同靚仔趙又廷為《痞子英雄》電影版預備, JM鶽家先打晒鑼鼓進軍日本,難追啲啩! 

台灣《蘋果日報》圖片

08年 7月 JM未簽 Amusic,少有着住豹紋 deep V吊帶騷胸瞓低幫香水品牌 Les Eaux de Bach拍廣告,算係佢入行最性感嘅 job,上圍仲勁過 Baby,過檔後廣告反而不多。


唔怕 JM搶
JM追打 Baby迫到去日本, Baby上週六出席寫真簽名會時就話戥 JM高興。8 D* l- U' H9 |" }6 v6 t- ~6 m
F:《 FACE》  A: Angelababy
F:知唔知 JM過日本發展?1 G) n9 L( T# j: L* H# h! p$ |' J4 e
A:如果佢有好發展,作為朋友都戥佢開心, well done!9 G3 [- i* @( I4 K, j( d9 f3 }0 [# o
F:聽聞佢今次為一間百貨公司做新一季代言 model,好大可能係 Lumine,你驚唔驚被佢搶飯碗?  T9 u6 {$ ]& |% D7 l
A:日本市場咁大,冇話邊個搶邊個。何況 Lumine有咁多條 line,佢未必係我條 line。
F:仲有冇聯絡?
A:大家都忙,好耐冇聯絡。
本週一,身在日本陪 JM工作的 Amusic傳媒總監 Popsy(沈寶茜)一聽到記者提起 JM攻日就無故發火:「話明做嘢,點解要話你知?」更隨即掛線。 Baby受歡迎唔多唔少都因為佢客氣唔臭寸,經理人 Kim又圓滑實幹, JM跟同事真係要向 Baby學習喇。
愈撈愈掂
Baby自上年攻日後,工作愈接愈多,今年仲取代安室奈美惠成為沙宣代言人,勁!6 x9 W- f2 b6 x* V3 u* n3 X, h
1 @9 F" ^" q4 G$ c- I9 s( J
Evian廣告
今年 6月 Baby為日本版礦泉水 Evian拍廣告, TV熱播。$ a: }0 d. M  k( u. F

日本網劇
佢更拍住型男池上幸平合拍共 4集約 6分鐘的《戀愛對白》網劇。
- W9 S- M) f/ N8 u" ~  ]/ l
取代安室, F# G2 M( g/ j! x  y0 h' y
天后安室奈美惠的沙宣電視廣告,由 Baby(右二)接棒,日本週街都見到 Baby嘅海報。宣傳句仲係:「 7月 28日, Baby會變武器」, sell人多過 sell產品。2 I' }  L& l. d$ E6 B: n3 d2 }6 {; `
8 P- r2 y$ s9 v6 }+ r) D
出騷還債* @6 G8 w0 U: I, A3 Y# P
林建岳對 Baby有恩,所以其緋聞女友 Michelle(林寶賢)代理的日牌時裝 Maison Gilfy於 5月的活動,就見 Baby到場「還債」。( Q1 D# H3 L6 C+ [2 w) Y( s

唔同武器" a. b! Q& k  O8 R( P8 L' j8 g
進軍日本係唔少港模目標,不過唔係個個港模都有 Baby咁威水。0 T3 b9 X. p/ h

多廣告: E) V- g2 o* U
日本汽車廣告好鍾意搵鬼模擔任,鈴木汽車就搵嚟混血索模 Mandy Lieu(右二)同 3個索老外模合拍。 Mandy更以 6位數字接拍日本花王染髮產品廣告,工作量直迫 Baby。( L( h+ w$ a; [8 g9 F, [

出唱片# w8 h4 t: {1 w! b5 K
諸葛梓岐喺今屆「 Tokyo Girls Collection」做 model行騷, 8月將飛到當地為佢首張日文 single拍 MV,做歌手威過 Baby。 9 h9 |8 R8 M5 e1 [3 ]% _: p9 T
  f. G) ?; h: ]% A, R
周秀娜
周秀娜 34D激凸上圍殺死香港電車男,連日本仔一樣識貨,佢早前就幫日本暢銷男性雜誌拍噴血寫真,雖然收入唔夠 Baby多,但都算好開始。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()