鐘錶界美女、Charmonde老闆及主席胡敏珊,獨居於淺水灣道2,000呎三複式豪宅。很多朋友踏進她的香閨,除了感受到中西合璧巧妙設計外,更大讚她家似博物館!
她笑說:「我係儲物狂,去到外國見到啱嘅家居擺設就會買,我又好鍾意古董,成間屋嘅古董超過一百萬,搞到探我嘅朋友雙眼好唔得閒!」


胡敏珊03年獨資開設鐘錶公司「Charmonde」,代理多隻歐洲名錶,08年更自行設計手錶品牌Chouette,事業更上層樓。由於平日工作忙碌,所以她十分注重家居景觀,年多前便以每月13萬租住淺水灣道三層複式豪宅。她說:「平日做嘢好大壓力,放工返到屋企,希望有一個安樂窩令我完全放鬆。呢度每層樓高15呎,見晒淺水灣景觀,令人心曠神怡,啱晒我要求。其實我自己都有物業,但呢度景觀好靚,又只租不賣,所以惟有租喇!」
身為自創手錶品牌Chouette首席設計師的胡敏珊,家居布置沒有沿用該品牌的bling bling概念,反而相當簡約,「手錶我鍾意同其他品牌玩crossover,而我間屋嘅共通點亦係玩crossover,就係中西合璧。」

第一層大廳
胡敏珊近年鍾情淺水灣,愛新鮮感的她每隔兩年左右就會搬一次屋,但總離不開這個傳統豪宅區,她說:「呢度嘅無敵大海景,令我唔捨得離開呢區。」


胡敏珊三複式豪宅的第一層是客廳和飯廳。客廳天花掛的近萬元giant marble pendant吊燈,胡敏珊認為是極品,「無論日與夜睇都咁靚。」

英國古董電話
從英國搜羅的古董電話,至今仍睇得又用得。

英國古董相架
這個英國純銀古董相架除放上胡敏珊與米妮的合照,下面還有她與媽咪的溫馨合照。

峇里古鏡/中國古董木枱
飯廳的古董長鏡購於峇里,飯枱是古董木配新手工。胡敏珊說:「古木始終較實淨,另外要再搵師傅雕蓮花圖案(圓圖),比起買現成的中式餐枱會貴好多,但勝在有特色。」

古董有獨特美態
胡敏珊豪宅的客廳有西式梳化,飯廳則用上刻有蓮花圖案的中國古董飯枱及餐椅,雖然又中又西,但卻出奇地配合,「我本身接受能力好強,不時自製crossover。中西合璧同黑白配搭,我覺得係長青嘅選擇,幾時都咁啱睇。我又鍾意收藏古董擺設,身邊有啲朋友唔鍾意收藏古董,因為唔知前物主係乜嘢人,但我就冇所謂,只要覺得靚就買,古董可以流傳到今時今日,證明經得起時間考驗,一定有佢美麗獨特之處。」
胡敏珊經常出外公幹,家中很多古董擺設都是從外地搜羅,「我喺香港忙到連行街shopping時間都冇,邊有咁好閒情逸致去睇家品。但係去到外國心情好唔同,可以叫自己放慢步伐慢慢睇。我好多古董都係喺英國、泰國、中國同印尼買嘅,成屋古董都過百萬!」
胡敏珊現時沒有男友,一個人與傭人豪住2,000呎大屋,人氣始終不夠,因此胡敏珊養了一貓二狗,好為家居添生氣,「每次返屋企都有寵物歡迎你,嗰種感覺真係好warm!」

第二層主人房 中國古董櫃
二樓是胡敏珊的睡房,她本來想買古董牀,但一直找不到合心水的,結果有次逛香港的海怡工貿中心,給她遇上這張四柱大牀,她說:「張牀好有古典氣息,配埋我加咗銀箔嘅中國古董牀頭櫃,整體好配合。」

馬德里古董海報
胡敏珊在主人睡房掛了一張從馬德里帶回港的1967年版古董廣告海報,「印象中唔貴,約3萬蚊港幣。」

英國古董盾牌
胡敏珊在二樓樓梯掛了兩塊於英國購買的1866年古董盾牌,「雖然係百年古董,但計落唔貴,每塊只係5萬蚊港幣。」
閨房門口還放了由好友夏永康為她操刀的性感大相。

第三層佛堂
胡敏珊是虔誠的藏傳佛教徒,她於第三層特設佛堂念經。以羊角吊燈配珍藏佛像,大玩中西合璧。

廁所藏泰國雀籠
胡敏珊的品味佈滿全屋,連廁所亦不乏藝術氣息。她從泰國搜羅的古董雀籠配枯枝,別出心裁。


胡敏珊養了老虎狗Puku(左)及西摩狗千千(右),還有一隻英國短毛貓囝囝,組成溫馨四口之家。


自認工作狂的胡敏珊,即使回家亦會繼續構思新款手錶,她說:「舒服嘅屋企俾到我好多靈感。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()