陳靜寸爆犯規王 Carol:咪抽水

動漫節開鑼,「百果園咪神」陳靜(DaDa)和「浸大E神」楊梓瑤(Carol)隔空互贈興!縱然二女昨日同場而不見,但名正言順入場做騷的DaDa卻對Carol咬住唔放,寸爆死敵潛入會展等同犯規;Carol聞言後不甘受辱,反插DaDa係抽水之王!


DaDa打正旗號入動漫節,一臉得戚。

一連五天的動漫節正式開鑼,周秀娜、Jessica C.、甚至連Carol等也被列為知名人士禁足入內宣傳,反觀Carol死敵DaDa卻可打正旗號入場做騷,大會厚此薄彼,即惹來兩大「胸襟廣闊」的DaDa和Carol再掀罵戰,頓時令動漫節烽煙四起!

早在寫真戰中,DaDa已寸爆Carol寫真意淫,完全照Dup鹹書擺甫士,又自詡其寫真純過蒸餾水,因而引起二人連番罵戰。昨日二人縱使同場現身,可是同人唔同命,DaDa為揶揄死敵混入書展,句句咬住唔放,為早午兩場罵戰埋下伏線。


Carol恐被驅趕,一改性感作風,密密實實入場。

個人遊身份入場

DaDa昨早便以遊戲大使身份入場做騷,夾胸露腰出場的她意氣風發,還大派戴過的簽名手套給fans。她先表示知道很多o靚模被禁足,一直擔心自己會同一命運。對於Carol被禁入場,DaDa即得戚地大拋黎明式金句:「少咗個E神!我都係E神!仲有我喺度!」談到Carol會潛入會展,她即說:「係咩?OK啦!入嚟咪當行吓囉,我以為佢唔到!」問是否覺得Carol犯規時,她說:「佢之前都話入去啦,係咪犯規,我唔知喎!」DaDa強調自己是安守本分的人,所以今次有得入動漫節十分開心。

未幾,Carol與助手以「個人遊」身份潛入會展,大破慳囊以千多元買下李小龍figure。她先強調動漫節適合任何人士參觀,認為這樣入場沒有問題,對於自己曾講過潛入場是犯規言論,卻被DaDa捉正踩場,Carol寸寸貢說:「我冇話過人犯規,我唔想再提呢個人,畀人抽完水,自己就冇得抽水,是但啦!唔想再講!」她坦言曾為此事動怒:「我都冇回應咁多次啦,不如佢做番啲有話題嘅嘢,自己幫自己宣傳,唔好要人幫你宣傳喇!」對於DaDa自誇動漫節還有她這個E神,她說:「如果佢要獨大我唔介意。」


DaDa換過一套低胸裝,讓龍友任影。


Carol以千多元購下李小龍figure。


陳靜的fans舉牌支持偶像。

遭截停怒氣沖沖

上午舌戰完畢,二女下午吃過飯更具中氣,對於Carol反指有人抽水,DaDa碌大雙眼說:「我冇!佢係公眾人物,我唔係刻意提佢,只係佢三番四次提番,我只不過係以事論事,係佢自己話學鹹書擺甫士,又特登畀錢去淫審處審批,係佢逼我抽佢水!真係好唔公平,我唔係咩知名人士,做乜話我抽佢水!」她又寸Carol潛入會展雖令場面更加熱鬧,但等同犯下校規:「佢成日犯規,但佢讀咁多書,我都守規矩過佢,一陣好易畀人踢出校,嘻嘻!」

而下午再買葉問figure的Carol,對自己入場穿得密實有另一番言論:「唉!着得性感就畀人話犯規,唔性感就話冇嘢睇,真係好難做,我都想周圍行吓,但如果太性感唔使十分鐘就畀人趕喇!」但她離開時怒氣沖沖,fans更着她不要動怒,問她為何那麼激氣?Carol說:「我同助手入場時畀大會工作人員截停,問我點解落嚟?真係好唔公平,我話以顧客身份落嚟,佢就冇阻止我!」但她強調不會因此投訴。早前Carol揚言會穿上開窿旗袍進場,為免再生事端,所以只會穿普通衫入場,並強調沒有因為被禁足動漫節而影響收入。


一班性感女郎為動漫節帶來不少艷光。


Carol早前揚言會穿開窿旗袍進場,不過最後打消念頭。

金句互片

兩大「E神」互片好睇過戲,DaDa咄咄逼人,Carol則逐點反擊兼拆彈,邊個話「胸大冇腦」?


陳靜(DaDa)

好勝DaDa:「少咗個E神!我都係E神!仲有我喺度!」

Carol反擊:「如果佢要獨大我唔介意。」


楊梓瑤(Carol)

好勝DaDa:「佢之前都話入去啦,係咪犯規我唔知喎!」

Carol反擊:「我冇話過人犯規,畀人抽完水,自己就冇得抽水!」

好勝DaDa:「入嚟咪當行吓囉,我以為佢唔到!」

Carol反擊:「不如佢做番啲有話題嘅嘢,唔好要人幫你宣傳喇!」

好勝DaDa:「佢成日犯規,但佢讀咁多書,我都守規矩過佢,一陣好易畀人踢出校,嘻嘻!」

Carol反擊:「唉!着得性感就畀人話犯規,唔性感就話冇嘢睇,真係好難做!」


 

 

陳靜Gary拍拖離離合合

「百果園咪神」陳靜(DaDa)與男子組合Square成員趙俊承(Gary)被爆曾有一段情,更流出兩人昔日甜蜜照,Gary昨日接受本報獨家訪問,他坦言與DaDa曾兩度拍拖,對於蜜照外洩,Gary慘成嫌疑犯,他說:「真係唔知點解會出現啲相,分手後怕勾番以前嘅回憶,我已經刪除晒啲合照,之間嘅嘢亦收埋晒,將呢段感情封箱。(朋友流出定DaDa?)真係唔知。(會問番DaDa?)分手後我哋都係好朋友,一路有聯絡,之前雜誌嘅人拎啲相嚟問我回應嘅時候已經通過電話,佢話都有人問過佢。」


陳靜與Gary分手亦是朋友。

報道中又指Gary人氣比DaDa弱,乘機借對方宣傳,問到Gary有否不快?他說:「唔介意,自己好滿意依家嘅工作,一路都忙緊電影工作。」


Gary直認同DaDa拍過兩次拖。 (資料圖片)

Carol寸抽水 DaDa轟犯規

「百果園咪神」陳靜(DaDa)及「浸大E神」楊梓瑤(Carol)早前因寫真戰變成死敵,昨日動漫節開幕,同場的兩女互當透明,雖未有爆發「胸」戰,但卻隔空互罵,火藥味超濃!



「佢學鹹書擺甫士」




外出食飯後,Carol折返會展買葉問公仔,記者問她為何如此密實?她說:「着得性感就畀人話犯規,唔性感就話冇嘢睇,真係好難做!太性感嘅話,唔使10分鐘實畀人趕啦!」她入場時遭大會阻撓,難怪離場時面燶燶:「好激氣!入場時畀工作人員截停,佢問邊個叫我落嚟,咁問好唔公平囉!不過我答係以顧客身份入場後,佢都冇阻止。」雖然被禁在攤位宣傳,但她預告連日都會撐場,問到會否再着開窿旗袍戰衣?她說:「都係着番普通衫!」她又指未有因被禁而有任何金錢上的損失。

 



專案組
Carol寸完DaDa心情大靚,手執Figure滿場飛。設計對白
Carol寸完DaDa心情大靚,手執Figure滿場飛。設計對白

 

年度動漫節昨日開鑼,o靚模界有人歡喜有人愁,Carol雖然跟周秀娜及Jessica C.齊齊被列為知名人士禁入攤位宣傳,相反DaDa就獲放生,可以遊戲大使身份入場做騷!眼見死敵「落難」,DaDa零舍風騷,昨晨10時許已在攤位大派簽名手套,更自言擔心被禁現身!提到Carol被禁,她即得戚地說:「少咗個E神!我都係E神!仲有我喺度!(佢會潛入會場?)入嚟咪當行吓囉!我以為佢唔到!(佢犯規?)佢之前都話人啦!係咪犯規我唔知!」她自言安守本分,對於能踩場感到非常高興!


DaDa明踩Carol再三「抽水」,希望大家各自修行。設計對白
DaDa明踩Carol再三「抽水」,希望大家各自修行。設計對白


「百果園咪神」DaDa換另一個Look出動,粉絲即吶喊助威。
「百果園咪神」DaDa換另一個Look出動,粉絲即吶喊助威。


Carol雖然密實出巡,但仍吸引不少粉絲親近拍照。
Carol雖然密實出巡,但仍吸引不少粉絲親近拍照。

同場不見,兩女火氣卻延續至下午!DaDa得知被Carol嘲「抽水」後激動地說:「我冇!佢係公眾人物,我唔係刻意提佢,只係以事論事!佢之前話學鹹書擺甫士,又畀錢去淫審處審批,係佢逼我抽水!好唔公平,我唔係知名人士,不過佢拎我嚟講,做乜話我抽佢水!」她更寸對方雖令場面更熱鬧,但跟犯校規冇分別:「佢讀咁多書,不過成日犯規,我都守規矩過佢,一陣好易畀人踢出校!」講完更不禁嘻嘻笑!


Carol恃住有動漫人物傍住,風騷得叉起腰肢。
Carol恃住有動漫人物傍住,風騷得叉起腰肢。


Carol搭的士出入,看來有點狼狽!
Carol搭的士出入,看來有點狼狽!

死敵DaDa在攤位玩明寸,Carol與助手以市民身份潛入會展,更花逾千元買李小龍公仔:「動漫節適合任何人參觀,冇問題!(DaDa話你講過偷入場係犯規?)我冇話過人犯規,我唔想再提呢個人,畀人抽完水,自己就冇得抽水!」她自爆曾經好嬲:「我都冇回應咁多次!你仲繼續抽水,真係沒完沒了,不如佢自己幫自己宣傳,唔好要人幫你宣傳啦!」對於DaDa表示動漫節有她這個E神助陣,她則無奈指不介意對方想獨大。

百果園 E神寸浸大咪神犯禁遭踢出校

【 2010動漫電玩節之乳神開戰】浸大咪神楊梓瑤( Carol)和百果園 E神陳靜昨日在會展的動漫節碰頭,為搶人氣爭地盤,兩女隔空對罵,火藥味甚濃, Carol寸爆陳靜借她抽水宣傳,陳靜則咬住 Carol連番犯禁闖書展和動漫節,揶揄不守規則的人會被踢出校。


其他娛樂名人影片

第十二屆香港動漫電玩節昨日正式揭幕,同是 E Cup乳神浸大咪神楊梓瑤和百果園 E神陳靜分別現身會展會場,陳靜為遊戲商 Gamania任 game girl,谷胸撐場,噴血程度力壓 Carol,不過論受歡迎程度, Carol反而領先,但最具娛樂性莫過於兩女隔空罵戰。

放大圖片
陳靜與男 fans玩遊戲,親手脫掉手套相送。

陳靜與男 fans玩遊戲,親手脫掉手套相送。

放大圖片
這名死忠男 fans昨日全程黐實陳靜,昨午又獲心中女神選中替她剪 T恤。

這名死忠男 fans昨日全程黐實陳靜,昨午又獲心中女神選中替她剪 T恤。

陳靜除手套欺場 放大圖片
近日狀態大勇的 Carol昨日無懼大會封殺,以巿民身份踩場購買 figure公仔。

近日狀態大勇的 Carol昨日無懼大會封殺,以巿民身份踩場購買 figure公仔。

陳靜昨日以兩個 cosplay造型現身,她曾事先張揚剝下身上衣飾贈 fans,卻只是脫下手套,令人大失所望;其後陳靜表示會為 fans剪裁 T恤,卻原來只輕剪男 fans衣袖。陳靜的兩場活動合共只吸引不到半百 fans圍觀,當中以龍友居多。 Carol昨日兩度踩場,共花千多元買了李小龍和葉問的 figure公仔,滿場飛的她所到之處均被 fans簇擁。陳靜接受訪問時,她聽錯以為 Carol不能入場即自豪地說:「少咗一個 E神,仲有我。」當後來發覺高知名度的 Carol會買票入場,陳靜暗寸 Carol連番犯禁闖書展和動漫節, Carol獲悉反駁陳靜抽水借她作話題:「佢之前抽完我水,唔想再畀人抽我水,我嬲 o架,所以唔想回應。」

搜尋榜 Carol居首

對於陳靜被奉為 E神, Carol說:「我做好自己,如果覺得自己獨霸,我唔介意,讓位畀佢。」可覺陳靜為 fans剪 T恤教壞小朋友, Carol抵死說:「睇吓剪邊個部位,我自己唔清楚,睇完先答。」其後陳靜知被 Carol斥抽水,她自辯:「我又唔係乜嘢知名人士,反而佢抽我水。」陳靜連番把 Carol犯禁踩場牽連到踢出校,她說:「不過咁犯禁,好快畀人踢出校,佢讀咁多書應該知道,一陣畀人踢出校就唔好。」語畢陳靜還要偷笑。人氣網站 Google昨日公佈 2010年上半年 o靚模搜尋排行榜, Carol位列 No.1,力壓排第 2的陳靜,周秀娜是第 5位。採訪:譚倩宜、歐陽慧恩攝影:陳慧安


陳靜昨日在動漫節谷胸 cosplay撐場, 34E巨咪搶盡鏡頭。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()