亞視今年找來 Donut o靚模團及妄攝女玩水運會迎戰無綫港姐競選,眾女昨日齊齊穿上泳衣到荃灣,為今晚播出的節目《青春無敵 Free D水運會》宣傳,吸引逾百人圍觀,其間妄攝 o靚模 Debby欲與圍觀市民握手,卻遭對方強行拉向圍柵,幸得工作人員及時制止。

放大圖片
Kinki見 Iris泳衣移位欲幫她拉好,卻不小心一拳打下去,其後又越幫越忙,幾乎將 Iris的泳衣拉起令她走光(右圖)。DV圖片

Kinki見 Iris泳衣移位欲幫她拉好,卻不小心一拳打下去,其後又越幫越忙,幾乎將 Iris的泳衣拉起令她走光(右圖)。DV圖片

放大圖片

 

Debby遭途人強拉

Debby事後直言被嚇親,她說:「我只係想同佢握手滿足 fans要求,冇諗過佢會捉住我唔放,真係好驚。」 Rainbow得知 Debby被途人強拉後,即笑謂:「咁激動?可能都係想親近吓佢啫,我自己未試過遇到呢啲情況,如果真係遇到,我諗我只會 O嘴。」另一妄攝 o靚模 Iris玩遊戲時則出現「漏奶」情況,她笑謂不是自己身材太好,只是香港泳衣 size不合她,她說:「我已經着到最大喇,香港 size唔啱我,不過我都黐晒膠紙同乳貼。」後來 Kinki見 Iris泳衣移位,欲幫她拉好,卻不小心一拳打落其胸部,拉泳衣時又太大力幾乎令 Iris走光。提到筱靖不屑跟她們錄節目一事, Donut跟妄攝 o靚模均表示知道此事,妄攝 o靚模 Kinki更明寸筱靖年紀大,她說:「我哋唔會介意,佢係前輩,個節目都係 sell青春,都係成班年輕人一齊玩,我哋玩得好開心。」採訪、攝影:譚倩宜

放大圖片
o靚模阿 Cat保持優美坐姿,以防走光。

o靚模阿 Cat保持優美坐姿,以防走光。

放大圖片
妄攝女 Debby被觀眾拉着手強扯向圍柵,嚇得花容失色。

妄攝女 Debby被觀眾拉着手強扯向圍柵,嚇得花容失色。




玩遊戲時出現「漏奶」情況的 Iris,表示知道筱靖不屑跟她們一起錄影的事。

為對撼今晚舉行的港姐決賽,亞視將於同時段播出自製遊戲節目《青春無敵Free D水運會》,邀得「妄攝女」及冬甩等o靚模進行連場水戰。眾女昨日以比堅尼上陣宣傳,吸引大批男士圍觀。


Irene非常享受水上活動 。

期間「妄攝女」成員Debby被一名中年男士捉實手臂不放,最後要工作人員出手調停。眾女於水中玩遊戲時,「妄攝女」Iris的身材最有睇頭,冬甩的Irene則懷疑露乳暈。

事後Iris表示不知走光:「我件泳衣已經係最大size,香港嘅size唔啱我,但都已經黐膠紙。」原定有份參與節目的筱靖,因自認與o靚模不同級數拒絕演出,結果被亞視怒炒,Iris對此表示:「佢係前輩,咁都唔係好介意,個節目係sell青春,咁亞視都有咗行動啦。」

另外,有網友公開「妄攝女」Kinki的露點照,Kinki笑言絕對無可能,更指應是網友作後期加工所致。


Iris玩遊戲時不顧儀態。


身材惹火的Debby,被一名中年男士捉實手臂。

妄攝女.冬甩爭凸「圍」鬥到失暈

妄攝女與冬甩昨日以比堅尼上陣出席商場活動,眾人於玩遊戲時搏到盡,結果「爆E超蓮」Iris繼續「逼爆」、冬甩成員Irene則疑露乳暈!

亞視今晚播出自製遊戲節目《青春無敵Free D水運會》,力撼無綫港姐決賽,而昨日港姐以泳裝會見傳媒,亞視亦安排有份參與節目的o靚模齊齊換上比堅尼宣傳,實行咬住無綫唔放。


  Irene於水池划艇,卻有露暈之嫌。
Irene於水池划艇,卻有露暈之嫌。


 妄攝女Kinki(左)自言做足安全措施,更指網上的「露點照」是被加工的效果。
妄攝女Kinki(左)自言做足安全措施,更指網上的「露點照」是被加工的效果。



由於妄攝女與冬甩性感上陣,吸引大批中年男士圍觀,期間妄攝女Debby被一名男子拉實,要工作人員解圍,另一名男士則不停拍手叫囂,場面惹笑。但冬甩成員Rainbow表示看不見,又指若遇上類似情況,定必「O嘴」。



Kinki否認露點

雖然眾人做足防走光措施,但於水池玩撈道具魚時不顧儀態,結果Irene惹來露暈之嫌,身材豐滿的Iris更「凸圍」而出,賣大包益觀眾。對於走光,Iris表示不知情,解釋已挑選最大Size的泳衣,沒料到仍不合身。而妄攝女Kinki對於有網友公開其露點照,她說:「應該冇可能,因為我有黐乳貼,個網友應該係用Photoshop做後期製作。」



影視組
 「爆E超蓮」Iris(左)的不合身泳衣與「翻版李嘉欣」Cat的「迷幻」泳裝,同樣搶鏡。
「爆E超蓮」Iris(左)的不合身泳衣與「翻版李嘉欣」Cat的「迷幻」泳裝,同樣搶鏡。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()