現年 25歲的亞視藝員筱靖昨日被亞視公佈解約,即日生效。亞視高層鄭偉強力斥筱靖工作態度不專業,導火線是她不滿與 o靚模一同錄影硬撼港姐的水戰騷,甚至把亞視給她的警告信放上微博,還踩 o靚模唔同層次,辣㷫亞視高層炒她魷魚。

筱靖是 07年落選亞姐,是非多多,早前曾與吳亭欣公開罵戰,兩女關係勢成水火,但筱靖為上位博見報,不時奇招晒 34C導彈身材,本來亞視安排她參加上周一錄影的《青春無敵 Free D水運會》,明晚播出對撼港姐決賽,可是筱靖不屑與 Donut o靚模和妄攝 o靚模同場玩水戰而推 job,還把亞視給予的警告信公然放上微博,挑戰亞視忍耐力。亞視高層不滿筱靖不專業的工作態度,並向傳媒證實昨日正式跟筱靖解約,殺一儆百。《青春無敵 Free D水運會》於上周一進行錄影,筱靖卻在前一晚在微博留言:「真感謝大家對我的支持和鼓勵,我好感動,雖然強迫要把 warning letter的 post delete掉,但我心依然覺得 o靚模 no way and go away!」

放大圖片
筱靖本月 18日在微博留言,指被迫刪除亞視的警告信,又狂踩 o靚模。

筱靖本月 18日在微博留言,指被迫刪除亞視的警告信,又狂踩 o靚模。

放大圖片
筱靖月前度過 25歲生日,切蛋糕前許願,現在事業卻直插谷底。

筱靖月前度過 25歲生日,切蛋糕前許願,現在事業卻直插谷底。

亞視:佢死不認錯

亞視製作部高級副總裁鄭偉強昨日指出筱靖犯下三宗罪,他說:「其實佢早有前科,去年已犯禁背住公司私自接 job,最近公司安排佢做《青春無敵 Free D水運會》,佢又指自己同 o靚模唔同 level,咁樣對參與該節目嘅其他藝人好唔公平,當公司向佢發出警告信,佢又公然放上微博,呢啲係公司內部文件,佢咁樣做即係死不認錯,我哋上周已經決定同佢解約,但今日先採取行動。」對於亞視的指摘,筱靖昨日在電話逐一駁斥:「首先我想解釋我冇瞞公司接 job,嗰啲係拍膊頭幫朋友,我亦冇推水戰騷,只不過嗰日屋企有事,但我請假遲咗,藝員科先畀封警告信我,因為我想同唔喺香港嘅父母講番呢件事,我咪將封信上載微博。」

「我白癡無知弱智」

問筱靖為何不選用電郵?她說:「我唔識,因為我白癡、無知同弱智,唔知會咁嚴重,但我會檢討番,我今日已經返咗公司見高層。」筱靖希望亞視給她機會改過。採訪:林妃、比華利


筱靖平時愛豪晒 34C導彈胸,卻不屑與 o靚模同場,拒接亞視用以對撼港姐決賽的水戰騷。資料圖片

筱靖辣慶亞視遭炒魷

亞視昨日「怒炒」筱靖,雖然她明年五月才約滿,但亞視力數其「三宗罪」,決定提早解約,更因對方犯錯在先而毋須賠償。筱靖昨晨急見新老闆王征,最終保留工作簽證,與亞視保留合作關係。

亞姐出身的筱靖早前因拒與o靚模演出對撼港姐節目《青春無敵Free D水運會》,觸怒公司及接警告信。其後,她將警告信上載到微博呼冤,亞視有感她明踩自己的製作,開會後決定解僱她,亞視高層鄭偉強說:「我哋對事唔對人,有合適工作會再搵佢。」



被炒魷的筱靖昨日激動落淚解釋:「水運會嗰次係我屋企有事,我補番請假紙又唔得!至於喺微博公開警告信,父母喺內地好擔心,咪喺微博寫出嚟等佢哋安心,冇諗過件事咁嚴重。(點打算?)我會反省吓先,其他唔想講咁多!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()