薛凱琪否認露底
「我唔賣內衣」 14,416 



■薛凱琪日前在叱咤穿透視裙露出阿婆打底褲,宅男群起表示失望。資料圖片

薛凱琪早前穿透視裝疑內配阿婆內褲,宅男網民大呼失望,昨日她在銅鑼灣出席活動,澄清是泳衣不是底褲,更呼籲網民不要對她有內衣幻想。同場連詩雅卻表示如森美真愛戀足影腳,不介意被影。

薛凱琪、連詩雅、有翻版徐子淇之稱的鍾浠文和陳逸璇等,昨日在銅鑼灣出席護膚品活動。薛凱琪昨日透視裙下再配一條花裙,她之前在叱咤頒獎禮,穿透視裝以阿婆底褲打底,令不少網民宅男失望,她說:「唔係阿婆底褲,係一條度身做嘅肉色泳衣,我去到阿婆年紀都唔會着阿婆底,一個女仔內衣唔應該畀全世界睇到。」

勸G.E.M.少講嘢

宅男在網上群起表示失去幻想,薛凱琪說:「唔好畀咁多幻想啦,我唔係賣呢啲,希望佢哋鍾意我啲歌,唔係鍾意我內衣。」對於G.E.M.炮轟叱咤機制,她表示沒有留意,也不會批評:「我入行八、九年,試過好多年冇獎攞,又試過一晚攞好多獎,人同公司都會有起同跌,我選擇跌低嘅時候少講嘢多做嘢。」啞忍?「唔係,係盡情享受,唔會埋怨,咁先享受生命。」



■薛凱琪一身斯文透視裙,她呼籲宅男網民們不要對她的內衣存有幻想。 

■(左起)鍾浠文、董敏莉和連詩雅齊齊以短裙示人。 鍾浠文享受咀

連詩雅和鍾浠文都先後與周柏豪傳緋聞,鍾浠文早前在周柏豪演唱會上跟對方激吻,她昨日謂不是第一次咀:「其實之前拍MV都咀過,今次好緊張,第一、二場好出力,用晒力咁錫,第三場先識放鬆,兩分鐘過程中,都有一分鐘享受。」她強調兩人不是濕吻,下次希望可以咀王力宏。
連詩雅昨日一身白色短裙出席,提到森美疑有戀足癖,她謂不介意被影:「靚就得囉,又唔係影裙底嗰啲咁過份,可以呀!」
採訪:梁錦雯
攝影:黃文偉

薛凱琪疑暗寸G.E.M.少說話多做事

薛凱琪(Fiona)昨日穿上短裙出席活動晒美腿,提到鄧紫棋(G.E.M.)拍片暗寸叱咤,Fiona說:「確實唔知,我試過幾年冇獎,亦試過一年拎好多獎,人同公司都有起跌時,我揀跌時少講嘢,多做嘢,人哋嘅睇法我唔會批評。」她揚言有獎時會盡情享受,冇獎亦不會埋怨。提到在叱咤頒獎禮上疑露「阿婆底」,她澄清:「嗰件係肉色泳衣!我到阿婆時都唔會着阿婆底,但女仔嘅內衣唔應該畀全世界知,講太多唔好,我希望大家鍾意我嘅歌,唔係內衣!」即將推出新碟的她,被問到屆時可會隨碟附送阿婆底,她笑言稍後再透露。

薛凱琪大騷美腿,春青可人!

 薛凱琪冇獎攞會收口

薛凱琪(Fiona)昨日出席活動,她澄清於叱咤頒獎禮上沒有露「阿婆底」:「嗰件係肉色泳衣,我到阿婆時都唔會着阿婆底,但女仔嘅內衣唔應該畀全世界知,講太多唔好,我希望大家鍾意我嘅歌,唔係內衣。」問到將出新碟的她是否隨碟送阿婆底?她笑言遲點再透露。



薛凱琪(Fiona)

提到鄧紫棋暗寸叱咤?Fiona謂沒有留意:「我試過幾年冇獎,亦試過一年拎好多獎,人同公司都有起跌時,我揀跌時少講嘢,多做嘢,人哋嘅睇法我唔會批評,我有獎時會盡情享受,冇亦唔會埋怨。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()