「裸」到盡
《法》劇下星期講到高海寧飾演的見習檢控官,俾富二代白健恩摑暈兼強姦,姦完再抬高 Ling上身,扮女方自願交合。其中一張花絮相所見,高 Ling成個大露背現形,而下身只以黑色貼身褲仔打底,心口則只有一小塊白布遮住(圓圖),裸露程度堪稱電視史上最激一次。

滾熱辣

30秒強姦戲衝擊尺度 高海寧剝上位:可以激啲

2013年01月04日 ~~ 第910期 忽然1周

08年落選港姐高海寧,入行以來,深懂上位之道,將 34D原始胸器當作生財工具。去年底,正值花旦離巢熱,以往一直是飲食節目鐵腳的她,終成功出關拍攝劇集。在新劇《法網狙擊》,由閒角升呢做第三女主角。
遇上百年難得一遇的花旦荒,搏紮高海寧更豁出去,在下周三( 9日)《法》劇一場歷時 30秒的強姦戲中,將會被飾演富二代的白健恩 SM強姦,更有她豪晒全背鏡頭,場面震撼。
一直是家中經濟支柱的高海寧,去年中被旅行社太子爺狠撇,頓失靠山,難怪今次盡地一煲,她向記者坦言:「雖然搞到周身瘀晒,但呢個唔係我底線,其實我可以再激 啲!」

劇集《法網狙擊》下周三( 9日)進入高潮,劇情講到飾演見習檢控官的高海寧為救朋友,隻身勇闖一迷幻派對,中途俾富家子白健恩𥄫中,被強行拖入房施暴。片段中,飲醉酒的白健恩和高海寧在房間內拉扯一輪,最終男方將她制服,推她落牀後,再壓在她身上又攬又錫,高海寧最終失守。姦戲片長 30多秒,有聲有動作,但講到最激一幕,一定是大露背的高海寧騎在赤膊的白健恩身上,加上兩人下身被棉被遮住,鏡頭惹人無限遐想。


搏「露」命
周一除夕當晚,高海寧在 7度低溫下,依然低胸短裙現身倒數活動。震騰騰的她講到在劇中被姦,竟然話:「呢個唔係我 嘅底線,我可以再激 啲!」為賺錢乜都肯制。


俾仔撇靠自己
高海寧原本與開旅行社的太子爺丘至剛拍拖,但為保飯碗,她每次拍拖都要偷偷摸摸。有指男友終頂唔順,半年前嗌分手。頓失靠山,難怪甩拖高 Ling要靠天賦本錢搵食。

施暴男:佢做主動


《法》劇監製文偉鴻今次揀高海寧做被姦律師,除了因為她在《為食總司令》節目中剖白心情外,其肯搏肯露當然亦係首要條件。

據知,由於該場戲尺度太大膽,高海寧睇完劇本後,最初曾掙扎想推劇,更主動與監製、編審商討。「高 Ling同我 哋講話唔怕露,不過角色最重要係入屋,最驚係 啲師奶唔 buy兼俾人定型,到時得不償失。」不過當《法》劇監製文偉鴻向她清楚講解角色有很大發揮,強姦戲在劇情鋪排上是合情合理,她才放心一脫。
經監製再三安撫後,高海寧變得積極,在拍攝該場強姦戲時,更採取主動。與她做對手的白健恩表示:「我同高 Ling第一次合作,呢場強暴戲我 哋有好多動作,要不停互摑,開頭我都就位摑,驚太大力整親高 Ling。不過佢話冇問題,叫我唔使介意照摑落去,仲叫我大膽啲。佢又主動將我隻手擺 喺佢條腰度,佢坐上嚟做反應就得,諗起都好尷尬。」 

30秒施暴連環睇


今次高海寧在《法》劇的被姦戲,據知歷時超過 30秒,由掟落 牀施暴到扯衫狂啜應有盡有。監製「交足貨」,網友應該唔會噓爆。


強扯入房
施暴男白健恩在迷幻派對中,一早𥄫中有樣有身材的高海寧,趁冇人留意,即勢兇夾狼狂扯女方入房。


擲落 牀露底
白健恩掟高海寧落 牀後,準備扯衫,不過高 Ling嗌到拆樓咁,掙扎中更露埋白色底褲,白最後摑暈對方兼狂咀。


摑暈高海寧後,白即為所欲為,更壓實女方心口兼扯開對方恤衫, 瞓身狂啜。


胸貼胸
二人之後胸貼胸攬作一團,白健恩狀甚享受,至於被打暈嘅高 Ling任由對方魚肉。


喊到失聲
遭白健恩虐打強姦後,高海寧喊到失聲,更鬧對方係人渣。

「姦」贏花旦


近半年,無 綫為搶收視,多次事先張揚會有花旦在劇中被姦。不過成功製造話題後,到播出時卻得啖笑。論可觀度,就只得高海寧呢場。


徐子珊一秒輪姦
在《雷霆掃毒》飾演酒吧拳手的徐子珊,被李家鼎打毒針後,迷糊間被他與 3名手下輪姦,但鏡頭僅得一秒,事後俾網友噓爆。


陳茵媺露膊施暴
陳茵媺在《天梯》中被流氓拖入後巷強姦。她被扯開衫鈕,僅露出一小截膊頭,強姦過程只得 4秒。


楊怡齋輪姦
在《名媛望族》飾演刀馬旦的楊怡,憶述被羅莽及手下輪姦破處。羅莽完事後,向楊怡拋下一句:「原來你仲未開苞。」就交代她被姦,連一秒鏡頭都冇。

合乎條例先出街




對於下周《法網狙擊》播出白健恩強姦高海寧一幕意識大膽戲,外事部總監曾醒明表示:「無綫有電視節目條例守則科嘅部門,佢哋會睇晒所有劇集,每幕畫面同對白都合乎條例要求先會出街。如果牽涉意識大膽鏡頭,我哋都會喺節目播出時加 PG家長指引,提醒節目入面有色情或者暴力鏡頭,家長需陪同小童收看。在合家歡時段(晚上 8點半)後播出的節目,都會嚴格遵守電視廣播條例。」換言之,有電視節目條例守則科把關,無綫亦相信今次播出的強姦片段不會觸犯廣管局的電視廣播條例。 

高:搞到周身瘀


購物用贈券
高海寧對身材絕不吝嗇,反而 shopping就左諗右諗。上周六( 29日)出席完活動後,本刊拍得她在商場買化妝品時,亦用 coupon付款,夠晒知慳識儉。

靠劇上位的高海寧,為此表明大露背拍強姦戲絕非自己底線。「都唔係好激啫,我有 着短褲,見唔到啲乜。呢場戲除 咗露背外,都係互摑幾巴,你 哋唔好諗得咁嚴重。不過嗰場戲我嗌到聲嘶力竭,搞到周身瘀晒。(呢場戲係咪你底線?)如果劇情需要,我可以再激啲,呢場唔算係我底線。我都想爆,我唔怕呢場戲多人講,咁先證明有人睇我做戲。」 

甩拖更搏


「裸」有前科
08年高海寧參選港姐時,被雜誌揭曾半裸拍硬照,當時她露全背外,更露埋半胸,尺度比強姦更激。

其實,現年 26歲的高海寧,以往出席活動都自動波露上又露下,為此她更與拍拖一年的「東南西北旅行社」的太子爺丘至剛起爭執。去年中,太子爺終頂唔順與她攤牌分手。知情人透露:「高 Ling本身好鍾意 Andy(丘至剛),不過 TVB講明唔俾佢 哋段戀情見光,驚影響高 Ling個騷價。 Andy嘈過好多次,加上男方父母唔鍾意高 Ling次次出 嚟 着咁少衫,兩個嘈嘈吓就話不如分手。」
甩拖後的高海寧,收拾心情再度開「胸」。即使拍飲食節目《為食總司令》,亦谷到盡 着比堅尼,噴血程度爆燈之餘,還成為網上熱話,但就睇到女觀眾眼火爆。 

賣肉養家


高海寧受盡白眼,其實有苦自己知。外間一直認為她貪慕虛榮賣肉求財,實情一家五口全靠她的收入。據知,高海寧父母多年來在旺角女人街擺賣銀器,收入唔多,加上還有兩個就讀中學的弟弟,五個人逼在旺角一個 500呎小單位居住。入行 5年,高海寧仍未有物業,現居單位亦只是租住,令她自覺要努力搵錢,回報屋企。
知情者說:「阿 Ling一向唔想父母喺女人街擺檔,又熱又辛苦,加上前年佢爸爸懷疑賣假貨俾海關捉咗,阿 Ling即刻叫佢哋唔好再擺檔,話寧願唔放假,自己辛苦啲接多幾個 job。但依家租金咁貴,擺街檔都已經掹掹緊。」高海寧亦曾向傳媒狂呻:「入行之後,爸媽都承受咗唔少壓力。以前阿媽肥嘟嘟,依家成個人都瘦晒。之前我想買咗樓先,但依家反而想快啲買個舖位,等佢哋唔使再擺街檔咁辛苦。」

Ling爸:佢好顧家


周二( 1日),高海寧父親高榮宜在寓所接受記者訪問。對於女兒經常行性感,他苦笑說:「佢份工係好辛苦 㗎,做父母點會唔擔心。(佢話唔介意辛苦,想快啲買樓俾你哋住?)佢係好為屋企,好顧家,其實我哋都有地方住,不過佢咁有我哋心,我哋都好開心。」之後記者再追問他有否見過女兒前男友丘至剛,他說:「其實個女都咁大,佢啲感情生活我都唔會過問,只係想佢搵到個錫佢嘅男友,唔會要求有錢仔。」
高海寧搞到周身瘀依然頂硬上,為孭起頭家,冇計!


佢好為屋企!(真實對白)
曾涉賣假貨被海關調查的高海寧老竇,周二( 1日)接受記者訪問時,坦言不覺高海寧賣性感,更多次稱讚女兒很顧家,為屋企付出很多。


阿媽變助手
除夕當晚,高海寧出席活動時,餅印阿媽亦在現場為愛女影相。據知高 Ling媽已甚少打理女人街舖頭生意,反而經常跟出跟入幫愛女打點一切。

忘年戀照啃


上周六( 29日)高海寧深宵為新劇《傳愛事務所》趕戲。連走幾場的她,以油炸鬼當晚餐。劇中她與 81歲胡楓譜忘年戀,更與對方在寒風中又攬又錫。





年賺二百萬


高海寧有事業線又肯露,唔少客戶都樂意搵她出騷。以往她的騷價不足兩萬蚊,不過她夠搏,出親活動都肯以性感亮相,酬勞在去年初便升至 4萬元。單計她去年的全年收入,輕易賺近二百萬。

活動: 4萬× 40個 $160萬
登台: 7萬× 5個 $35萬
總收入$195萬


19/8米蘭站開幕派對《壹週刊》圖片


11/9「秋日營火會」開幕禮《蘋果日報》圖片


31/12 Mikiki商場倒數活動

色誘觀眾


高海寧這場強姦戲聲色俱備,陳煒同王君馨都唔執輸,齊齊在《法》劇拋胸搶收視,球來球往,實行加重口味搶收視。

第 24集陳煒火辣濕啜


5年前,郭政鴻在《師奶兵團》,為三點式法拉推油一幕,至今仍記憶猶新。今次由陳煒重演呢幕,推油變咀戲,畫面更火辣。

陳煒飾演四大地產商之一,為上位不擇手段,多次走法律罅犯案,令律政界對她束手無策。每次她遇到法律問題,都會搵大律師郭政鴻幫手,她知道男方對她有意,並順勢討好他,以協助自己犯案。 

第 15集王君馨誘天華


謝天華本想約楊怡睇流星雨,不過女方冇應承,他隨即約會王君馨。兩人最終在郊外過了一晚夜。

王君馨飾演謝天華的秘書,主動向他示愛,仲谷晒胸引誘天華。 

第 16集楊怡病發揞胸


楊怡發噩夢,其間心口揦住痛,仲自摸壓胸。

楊怡的母親、家姐都因乳癌過身,令她擔心都有此遺傳,在母親的每年忌辰,她都緊張得發噩夢兼心口痛,更懷疑自己患上乳癌。 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()