陳煒莎式性感 色誘郭政鴻

去年簽約無綫的陳煒,可謂過足戲癮,在劇集《法網狙擊》中首次演「奸到出汁」的角色,並有如《本能》中的莎朗史東一樣,淡定得來性感,且會連番肉搏郭政鴻。煒哥坦言之前從未試過的大膽演出,連老公都沒有機會看,所以觀眾今次可算有福。



好相與的陳煒為新劇首次演奸角,而且奸到出汗。

首嘗奸角滋味,陳煒演來起初有點力不從心,劇中名字叫「龐鐵心」可謂人如其名,鐵石心腸。劇中角色與煒哥本人個性剛好相反,她說:「我本身無咩性格又易話為,同衰人兩個字啱啱好極端,所以事前都做咗好多工夫,而且行出嚟畀人感覺又唔可以太奸,但原來係奸到出汁,我都唔知自己演成點,都係等觀眾去評價,好與壞我都接受。」

率先預告浴室大戰

劇中煒哥有不少性感場面,還與郭政鴻有連場親熱戲,除三點式於遊艇上親熱外,她更自爆有場浴室大膽親熱鏡頭,惟電視尺度未知能否播出。她說:「其實我向來都唔覺得自己性感,為咗工作,我絕對配合。(要問老公?)佢好尊重我嘅工作,而且佢好了解我係一個有分寸嘅人,所以完全唔會擔心我,有次我同老公食飯仲撞到戲中同我有親熱戲嘅郭政鴻,我仲同我老公講佢係我男朋友。」


陳煒與郭政鴻在《法》劇中有不少親熱戲。

給人性感感覺的陳煒,原來從來不覺自己性感。

煒哥於《法》劇的戲份於明年一月才出街,並笑說甫出場已霸氣十足:「會有少少類似電影《本能》嘅莎朗史東咁,性感形象,但言談間好淡定!」煒哥表示難得奸角已預了被觀眾痛罵。不過,她亦感激監製文偉鴻的賞識:「當日我只係入電視城傾嘢,佢一見到我就話呢個角色好啱我,仲提議無綫簽我,我真係好多謝佢,每個場口都會親自出現監場。」問她可怕被定型做奸角?她說:「我希望演奸都可以有唔同感覺,唔同層次。」

文:影視組

攝:沈建程

場地:Zummer

化妝:Patrick So@HH Hair

服裝:Vivian Chanelle

陳煒做奸角做出癮 老公陪過年粉碎婚變傳聞

昔日亞視一姐陳煒(煒哥)倒戈無綫後,在新劇《法網狙擊》中奸得出位,不過,最近突然愛上工作的煒哥被傳與老公顏志行婚變,因為煒哥的生日及兩人的結婚紀念日亦無一齊慶祝,煒哥氣定神閒否認:「我係忙,但老公無詐型,因為佢飛得好密。」她更自爆農曆新年老公應該會來港陪她過年。至於家庭計劃,兩公婆採取順其自然態度。咁難得農曆新年聚頭,到時可乘機努力「造人」!採訪:方騫平

陳煒首次做奸角,有板有眼,接下來跟謝天華、張兆輝、周海媚合作的新劇《神槍狙擊2013》更由頭帶到落尾,她笑說:「我都唔知會唔會被定型,只可以講,每個演繹方式都唔同,會盡量發揮小宇宙。」該劇3月才拍完,新曆及農曆新年陳煒都要在工作中度過,好彩老公無投訴,她自爆:「老公完成南非工作旅程後應該會來港同我一齊過農曆年,我都係得幾日假,到時會陪屋企人食吓團年飯。」

亞視算把啦

對於近期亞視的「騎呢」動態,出身該台的煒哥已漠不關心,她淡然說:「亞視執唔執都算把啦,我只係唔明白,作為一間香港電視台,點解着眼點唔係放喺本地觀眾?以前林伯(林百欣)都唔會咁,就算橫跨到封小平年代,好似《百萬富翁》咁,部份節目都有迴響,家陣我完全無興趣睇ATV,簡直無轉台意欲,睇TVB反而連汁都撈埋,認吓藝人之餘,仲會留意劇集完結後打出嚟嘅字幕,我會睇埋幕後人員名字,做定功課第日撞口撞面都識得叫人。」煒哥咁識做人,難怪一入TVB便備受重用。

煒哥有樣又有身材,最重要為人夠大方,Show胸晒腳完全無問題。
煒哥有樣又有身材,最重要為人夠大方,Show胸晒腳完全無問題。

陳煒做奸人過癮

個性溫馴的陳煒,過檔無綫後有機會演「奸到出汁」的角色而過足戲癮,她表示多得《法網狙擊》的監製「另眼相看」。而劇中煒哥還有連場性感兼與郭政鴻埋身肉搏的鏡頭,她坦言首次作如此大膽的演出,連老公都沒有機會看。

由亞視「一姐」過檔無綫拍劇的陳煒,演出機會不少,更有機會演奸角而過足戲癮。不過,已為人妻的她,在《法網狙擊》中與郭政鴻有埋身肉搏的場面,煒哥笑言首次大膽演出,連老公都沒有機會看。

挑戰電視尺度

劇中煒哥除穿三點式於遊艇上與郭政鴻親熱外,還自爆有場浴室親熱的戲,惟未知能否通過電視尺度播出,她說:「其實我向來都唔覺得自己有性感嘅感覺喺身上,但為咗工作我絕對配合。(要問老公?)佢好尊重我嘅工作,而且佢好了解我係一個有分寸嘅人,所以完全唔會擔心我,有次我同老公食飯仲撞到戲中同我有親熱戲嘅郭政鴻,我仲同我老公講佢係我男朋友!」

對於大膽的演出,煒哥還可駕馭,但這次要她演反派實在是一件難事,她說:「衰人兩個字對我嚟講好極端,所以事前都做咗好多工夫,而且行出嚟畀人感覺又唔可以太奸,但原來係奸到出汁,我都唔知自己演成點,都係等觀眾去評價,好同壞我都接受!」

影視組

陳煒笑言有機會演反派令她過足戲癮。

陳煒挑戰大膽親熱戲,笑言老公都沒有機會看。

陳煒和郭政鴻在《法網狙擊》內有多場對手戲。

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()