我鍾意大嘅,因為手指長,戴一隻大大隻已經足夠,好似我喺網上見到呢隻黑曜石戒指幾靚,咪喺英國訂返嚟,都只係幾百蚊港幣,抵呀!

小特搜

 

戒指黨

2013年01月04日 ~~ 第910期 忽然1周

鑽戒,每個女生都想要,但太張揚容易好似卿卿咁俾人打劫。唔少女藝人就鍾意戴啲唔太貴又搶眼嘅浮誇型戒指。
咁樣整色整水?當然係想提高收視率啦。

 

陳敏之夠圓




高妹陳敏之平時好識打扮,戒指耳環唔少得,原來佢家中嘅戒指款式多達千隻,最貴嘅鑽戒價值十幾萬,絕對稱得上娛圈戒指王。 

黃智雯夠突


新鮮出爐「女飛躍」黃智雯,今年表現突出,原來佢揀戒指亦都要揀款夠突出夠誇張嘅嚟搶鏡。


我唔係戒指王,屋企都係得 10幾隻戒指,不過剪短頭髮後,都想戴多啲首飾襯下冇咁寡!好似呢隻純銀戒指,我喺英國買嘅,獨一無二,只係幾百蚊,最緊要唔撞款。



鄭欣宜夠橫


欣宜每次出席活動,總愛戴上多款首飾配襯,款款都標奇立異,吸引人注目。原來佢屋企有 40幾隻戒指,多到要分 3個儲物櫃裝住。


我最鍾意金色、黑、白色同銀色嘅戒指。右手呢隻方形戒指喺香港買,幾百蚊貨仔,雖然有人話戴大戒指啲手指會顯得好粗好短,不過我唔介意,夠誇就得啦!



朱慧敏夠長


朱慧敏身材高䠷,揀戒指亦要物似主人形。佢右手戴嗰隻戒指,幾乎長過食指咁滯,佢要專登戴低啲,先唔影響日常生活。


我屋企有 10幾隻戒指,全部都係浮誇或者長形嘅。好似呢隻手指咁長嘅戒指,我喺香港買,都係幾百蚊,戴出嚟又幾型,戴落仲好舒服。左手呢隻彩石戒指,係我選完港姐後,買俾自己嘅小禮物, 2千幾蚊。




arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()