梁政珏峰湧 高海寧谷胸獻sing

三大咪神高海寧(高Ling)、梁政珏及陳靜(DaDa)鬥放導彈迎接2013年!DaDa穿黑色低胸裝落台派爆炸糖,高海寧晒四吋事業線唱歌冧客,但以身穿紅色tube dress的梁政珏俯身露深溝「峰」頭最勁!



高海寧希望拍多啲劇,目標攞飛躍進步獎。

不少性感女星趁除夕及元旦日出騷鬥放導彈,當中身材驕人的無綫咪神高Ling、梁政珏及o靚模DaDa大晒本錢,令寒冬變得熱辣辣!

梁政珏昨日出席大埔超級城活動,身穿紅色tube dress的她俯身寫願望,拋出半個胸大晒乳溝,她表示新年所以穿紅色:「有啲凍,黐咗暖包,但最緊要靚!」她透露前一晚在睡夢中過跨年倒數:「同家人食飯後,夜晚十點就瞓。」問到是否沒有男仔約一齊倒數?她扁嘴搖搖頭,並自爆單身。

戚黛黛收番尾糧

同場的「亞視棄將」戚黛黛表示已收到亞視通知可拎回尾糧,問到被炒會否影響經濟狀況?她說:「都有,始終冇咗份幾好嘅底薪,但好在呢兩個月有騷。」


梁政珏最緊要靚,俯身寫願望時露半球。

陳靜希望今年姻緣運更旺。

戚黛黛被炒,經濟狀況亦受影響。

高Ling前晚身穿白色低胸裝到新蒲崗倒數,激露事業線的她唱歌娛賓,未開聲先贏注目禮!日前她出騷唱歌走音,前晚表現略有進步,她說:「其實我手都震晒,又試過登台唔記得歌詞!(進軍樂壇?)唔敢諗,希望拍好啲劇先!(拎飛躍獎?)好呀!想向呢方面邁進。」

另一咪神DaDa前晚到將軍澳倒數,身穿黑色低胸裝的她落台派爆炸糖,拋胸冧觀眾無懼走光,她表示想新一年姻緣運更旺,問到是否有人追?她說:「都有,但對方約會放飛機,我懷恨在心,就算除夕再約我都唔會去!」同場的呂慧儀透露被老爺催生仔,但自己希望先生女。

文:影視組

梁政珏寒「峰」送暖

多名女星「球來球往」迎接2013,無綫咪神高海寧及陳靜(DaDa)前晚「黑白雙煞」鬥晒事業線,但仍比不上於元旦賣大包的梁政珏,令寒冬升溫!

前晚除夕及昨日元旦不乏商場活動,成為女星「搶灘」勝地,無綫女藝員梁政珏昨日搶盡「峰」頭,身穿紅色Tube Dress到大埔出席活動的她胸前激露深坑,她說:「新年所以着紅色,有啲凍,都黐咗暖包。(除夕晚點過?)同屋企人食飯後,十點就瞓咗喇!(冇男仔約?)冇,我依家單身。」同場的「亞視棄將」戚黛黛表示已收到亞視通知可取回尾糧,並指幸而這兩個月仍有騷出「夠餬口」。

「咪神」DaDa前晚到將軍澳倒數,穿黑色低胸裙的她落台派爆炸糖,她大爆曾被追求者放飛機,如今依然懷恨在心!同場的呂慧儀透露被老爺催生仔。而無綫咪神高海寧前晚則到新蒲崗倒數,身穿白色低胸裝大晒四吋事業線,玩遊戲時因害怕台上膠波爆開而嚇至面容扭曲!日前出騷唱歌走音的她前晚略有進步,並透露今年目標是飛躍進步獎。同場的張智霖則大讚陳法拉細心,被吳鎮宇封做契媽。

廖碧兒嘆緣未到

此外,剛從北京返港的廖碧兒亦以性感打扮到鑽石山倒數,自爆患腸胃炎的她希望身體健康,對於舊愛林忠豪表示曾與她談婚論嫁,她說:「之前嘅嘢唔再回應,向前望!都想拍拖,但暫未有緣分。」至於林忠豪前晚獨自到W Hotel,但未見其碩士女友Carol在身邊。

影視組

梁政珏無懼寒冷天氣,以火辣造型登場,撼贏一眾女星!

高海寧以白色吊帶裙性感上陣,希望在2013年率先「搶灘」。

高海寧與胡鴻鈞玩遊戲時驚爆波驚到露出一副驚嚇樣。

DaDa於騷上以歌聲唱好2013年。

廖碧兒希望今年健健康康,更自爆恨拍拖。

 馮仁昭四圍超:
梁政珏想試性感角色 13,051 


梁政珏(圖)同戚黛黛噚日喺大埔出席活動,梁政珏話新年要着紅衫至夠好意頭:「噚晚同屋企人食完飯就瞓覺,都冇倒數。」佢話家冇男友,只係想多啲拍劇,性感角色都會考慮。
俾亞視炒魷嘅戚黛黛前日話亞視未出12月份糧,之後即晚有人通知佢已經出糧。亞視有冇要求封口?佢話:「合約話就算完咗約都唔可以講傷害亞視嘅字眼,當然冇呢個心態。」
撰文:馮仁昭

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()