無綫花旦鍾嘉欣過去年工作不斷,新一年希望歌影視有更好表現,推出第四張唱碟後,她密謀籌辦演唱會:「依家已經儲咗四十幾首歌,好渴望有呢一日,其實上台唱歌要好大膽。我記得入行最初四年一直拍劇,都冇機會去登台。有一年去登台,覺得好奇怪,點解我咁驚,因為我話我未試過,當時真係一路唱一路震!」

鍾嘉欣希望演奸角,就算剪掉陪伴她多年的長髮亦冇所謂。
嘉欣希望演奸角,就算剪掉陪伴她多年的長髮亦冇所謂。

鍾嘉欣4年後做人妻生夠3個

 

無綫花旦鍾嘉欣過去一年工作不斷,新一年希望於歌影視有更好表現。剛推出第4張唱碟的嘉欣,希望今年有機會可以開屬於自己的演唱會,她說:「依家已經儲咗40幾首歌,好渴望有呢一日,其實喺台上唱歌對我嚟講係一件好大膽嘅事。我記得入行最初嗰4年,我一直拍劇,都未試過有機會去登台。有一年去登台,啲人覺得好奇怪,點解我咁驚,因為我話我未試過,嗰次真係一路唱一路震!」

 

鍾嘉欣

 

嘉欣笑言自己是工作狂,要趁年輕積極工作,她謂:「之後就會搵個伴嫁咗去。(幾時?)我本來都想順其自然,但我想生3個BB,依家28歲,32歲啦!(仲有4年好快過!)都係計劃嚟!我嘅思想每一年都轉變緊,依家嘅我同兩年前嘅我都改變咗好多,可能兩年後真係結婚都未定。」之前嘉欣曾揚言想買樓,但現在她最希望「買」健康和睡眠:「依家咁多奇怪病,今日唔知聽日事,我都希望父母身體健康、想爹哋退休,畀我哋養佢。佢成日話想做我司機,咁就成日見到我,叫我畀多兩年時間佢。」

 

鍾嘉欣
嘉欣很想開屬於自己的音樂會。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()