FACEweekly

2013梁漢文會很快樂

2013年01月02日 ~~ 第293期 Face

踏入 2013,推出個人第廿一張唱片《 E.d.M.O.N.D》,雖然 EP只得 6首歌,但恰如其分派台強作〈正氣歌〉一樣,做人最緊要開心,所以梁漢文親自操刀畫《 E.d.M.O.N.D》大題,兼每首歌要過足自己癮先唱,今日有請這位正氣哥出來,講下 2013年快樂之道。

怎樣才算是正氣,哪位最能代替你唱〈正氣歌〉?


〈正氣歌〉與梁祖堯合作拍攝,更選擇在祖堯天台拍種植物,是因梁漢文認為種植有開心正面意思, MV內個個都笑,是想分享快樂。不過梁漢文話自己種乜死乜,所以都冇再種落去。

正氣是樂觀的心,樂觀地幹任何事都會事半功倍,相反悲觀好易吽出病。入行廿年都冇試過唱勵志歌,剛好 Eric Kwok又好喜歡看《巾幗梟雄》,佢就用手機影低戲中鄧萃雯演的四奶奶一角 WhatsApp畀 Wyman,就這樣〈正氣歌〉就出現了,我希望再過二十年,自己正氣常存。我覺得陳百強會有更好演繹,他的聲線確實迷人,而他在生時亦好正氣。 

要過足自己癮先唱, EP怎過癮法?




家吓賣幾多唱片也不會有十幾萬成績,那倒不如滿足自己,做一些過癮的歌,我以自己名字創作 EP,每個英文字代表一首歌,例如 M就代表〈 MMM MMM(十三件唔知好過知)〉,係講歌手上電視台俾人鬧咪嘴,但其實 90年代上台係必須咪嘴唱,因為大家都唔知所以鬧。我就想講 13件唔知好過知的事,例如我屋企有鬼(假㗎,就係唔知好過知一例),又會夾雜泰文、西班牙文,你唔知唱乜,就係好過知囉! 

'13將與 BIG FOUR再度重聚,會有甚麼大計劃?


我們將今年比喻為 BIG FOUR年,因為新年在紅館會有 6場表演,之後就是不斷走埠, 3月鐵定去倫敦的 O2會場( Rihanna、 Robbie Williams都在此表演)表演,最期待就是去阿姆斯特丹表演,始終未去過,好期待。今年 BIG FOUR演唱會會繼續無聊啦,哈哈,會有好多互寸環節搞氣氛。不過舞台效果會更強。

今年有機會開個唱的話,最想在哪裏舉行?


好想去細場表演,我覺得可以同觀眾近距離接觸,有更多互動,令信心更強。好想唱更多自己過往 side track如〈一夜之間〉等,記得有年除夕倒數,就在栢麗大道與九龍公園的樓梯表演,當時對住金巴利道幾千人望住,好興奮! 

撰文:陳家豪
攝影:葉曉明
化妝: Hetty Kwong
髮型: Moe@MM IL COLPO

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()