肥仔雖然經歷過不少危險事,但現今已走出陰霾,主人對牠更加呵護備至。

Petbook

獨眼八哥 意外走失多個媽

2013年01月02日 ~~ 第1093期 交易通.搵車快線

今年 10歲的八哥犬肥仔可謂經歷過不少難關,早幾年在街上被大狗撞甩左眼;於 12年尾一個寒冷晚上更走失了,嚇怕主人 Sandy。在街上遊蕩的肥仔,幸好被有心人 Kelly收養,最後 Sandy在網上尋愛寵,與肥仔重聚。由於 Kelly曾帶肥仔回家悉心照顧,對牠寵愛有加,所以 Sandy讓肥仔認埋 Kelly做媽咪,現時肥仔成為兩家的寵兒。


得區議員之助, Sandy在網上發放尋犬啟示,最終找回肥仔。

記者相約 Sandy到公園訪問,只是第一次見面,肥仔便不怕生保走到記者和攝影師的腳邊,「佢唔驚人又為食,只要你有 嘢食就好易同你玩。」肥仔本是由 Sandy的朋友飼養,但他要移民,便送了肥仔給 Sandy照顧,「我屋企之前養開狗,上一隻唐狗養 咗十幾年終老後,就冇再養過,直至肥仔成為屋企 嘅一員。」
自小患有皮膚病的肥仔,在 5歲時因意外失去了左眼,「有次放狗,肥仔俾隻大狗撞到,聽到佢慘叫一聲,我 哋跑埋去見佢左眼甩 咗出 嚟,我 哋嚇到傻 咗, 嗰陣差唔多半夜 12點,我即刻打去唔同 嘅寵物診所睇吓邊間仲有開,去到醫生話肥仔隻眼冇得救,要切除,我同屋企人聽到呢個消息都係咁喊。」
失去左眼,令肥仔留下了陰影,「手術後肥仔自閉 咗 3、 4個月,平時我 哋放工返 嚟,佢會撲埋 嚟歡迎我 哋, 嗰排只係抬頭望一望我 哋就算,我 哋撩佢都冇咩反應,成日趴 喺地下唔肯出門,隔 咗一段時間佢先願意出門行吓。」
雖然已走出自閉的陰霾,但肥仔聽到別人話自己是盲狗仍會不開心,「𠵱家佢出去見到大狗會紮行晒馬,唔敢再行近大狗,而且鍾意貼牆行,可能咁先有安全感。試過有途人對住佢話:『隻狗盲 嘅!』肥仔會知道人 哋講緊佢,返到屋企會匿埋,而且眼濕濕,雖然我即時會叫人 哋唔好咁話佢,但始終把口生 喺人 哋度,好難阻止。」

意外走失網上尋親


在 12年 12月 9日的晚上,因 Sandy的大意,令肥仔走失了,「 嗰晚成家人食緊飯時發現唔見 咗肥仔,原來道門未閂好,佢應該走 咗出去,我 哋成家人即刻走出去逐層樓去搵,之後又去我 哋平時放狗 嘅地方睇吓。」
整晚都找不到愛寵,令 Sandy一家十分緊張,「周圍搵都搵唔到,又沿住附近馬路去搵,真係好驚佢有咩意外,而且 嗰排氣溫好低,得十一、二度,驚佢 喺街凍親,過 咗 2日,我 哋去搵鄺俊宇區議員求助, 喺 facebook散發消息。」
原來走失了的肥仔被 Kelly一家收養了,據 Kelly憶述:「 嗰晚我同媽咪買外賣返屋企,見到有隻狗(肥仔) 喺街上流連,見佢冇狗帶、左眼又盲 咗,跟 咗一段路都唔見有主人搵佢,以為佢盲 咗俾主人拋棄,同媽咪商量就帶 咗佢返屋企,諗住收養佢,之後 喺網上見到有人尋狗,先發覺肥仔唔係流浪狗,係主人一時唔小心先俾佢走失 咗,雖然唔捨得,但都想佢返到主人身邊。」


自 5歲被撞甩左眼後, Sandy帶肥仔出街,肥仔都會貼牆行,這樣才會有安全感。


肥仔被撞甩眼,做完手術後,曾經自閉 3、 4個月,唔願睬人。

團聚後兩家成好友


事隔 7日,最終 Sandy與肥仔得以團聚,更令兩家人成為朋友,「最後知道 Kelly收留 咗肥仔,而且仲對佢好好,帶佢睇醫生又幫佢沖涼,我去拎番肥仔時,見 Kelly眼濕濕添,佢仲送 咗一堆狗糧、沖涼粉等狗用品畀我 哋,於是我就畀肥仔認埋佢做媽咪。」
Sandy現時對肥仔更加呵護,以免再次發生意外,「𠵱家我 哋係大門加 咗塊木板,令肥仔冇咁易走出去,而 喺屋企都照幫佢 着衫,畀人知道佢唔係流浪狗。」本來喜歡狗的 Kelly因此決定買貴婦犬豆豆來陪肥仔,肥仔現在有兩家人錫,又多了狗伴,不會怕寂寞了。




Kelly最近養了貴婦犬豆豆,希望給肥仔多一個玩伴。

騷 GOODS 皮膚毛髮保健食品


寵物的毛髮及皮膚健康十分重要,尤其八哥犬這樣油脂分泌旺盛的寵物很容易患上皮膚病,所以主人要多注意平時飲食和食用一些營養產品,改善牠們皮膚健康。




Vets Kitchen護髮補充劑$238/300ml
含有 Omega 3脂肪酸及去殼燕麥,可以改善狗隻皮膚痕癢和乾燥問題,當中加入雞汁調配,令寵物更易入口。 




Dr.Goodpet營養粉︰年長配方$140/227g
含有豐富的礦物質、維生素 E和 D,均對寵物皮膚和毛髮有益,適合 7、 8歲以上的貓狗,為牠們提供重要的營養,維持活力和健康。 




Grandma Lucy's兔肉脫水糧$528/3lbs
純天然,無殼物成分減低狗隻敏感的風險,含有兔肉、木瓜等高蛋白質材料,而且有 Omega 3和 6脂肪酸,保持毛髮健康。 

吉之家


地址:新蒲崗 Mikki商場地下 shop 32
電話: 2620 1314 

撰文:曾志恒
攝影:黃家活
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()