陳敏之嚇親森美老婆

新劇《法網狙擊》收視和口碑同樣不俗,其中初次拍劇的森美飾演的「波地Sir」和陳敏之飾演「艾美辰」這一對,出奇地合拍,更加備受好評。初哥森美日前接受本報訪問,坦言自己演技仍幼嫩,只希望大家忘記他平日嘅搞笑主持形象。森美最感激敏之猶如「阿媽」一樣照顧,敏之就解釋,因知道森美是怕醜仔,曾患抑鬱症的他真人性格比較被動,為了拍攝有好效果,唯有採取主動「冧」對方。由於兩人過份「合拍」,連森美老婆也被嚇親,竟然畀說話森美聽。撰文:杜淑霞 攝影:畢紹基

劇集出街後,森美高興連外甥也叫他「波地Sir」,但自知演技仍有進步空間,「凌晨3、4點拍廠景,睇見天華話喊就喊,我真係覺得自己好差,不過起碼大家無再當我係森美,算叫做過咗關。」森美說。

正能量治抑鬱症

在熒幕上,「波地Sir」和「艾美辰」相當合拍,原來現實中森美和敏之亦相當老友,敏之說:「我哋前年合拍福音電影《翻生奇兵》,我知道佢性格其實唔係做節目時咁活潑,反而係好被動、好怕醜,所以今次同佢做一對後,就決定要做主動,佢仲話幾年前患過抑鬱症!我就同佢講,我個人好多正能量,就用一個月時間醫番好你啦!o依家佢開朗咗好多,應該有啲效。」

面對敏之的熱情,森美就似乎唔多受落,「佢真係好照顧我,見我件戲服污糟咗,會捉埋我去同服裝間啲姐姐講,叫佢哋記住幫我洗衫,好似我阿媽咁。」森美話就話敏之「似阿媽」好似覺得煩,實情已被敏之的真情打動,他續說:「老婆知道我份人,真係好少同啲女仔熟絡,電話聯絡都好少,有日我話買啲嘢食畀敏之,老婆即刻話:『嘩!叫敏之呀!咁Friend呀!』佢唔係話呷醋,只係有啲嚇親啫!」

森美和敏之戲裏戲外都相當合拍,難怪連森美嫂都被嚇親。
森美和敏之戲裏戲外都相當合拍,難怪連森美嫂都被嚇親。
森美和敏之合拍《翻生奇兵》時,森美替敏之的愛貓畫畫,因而建立友情。
森美和敏之合拍《翻生奇兵》時,森美替敏之的愛貓畫畫,因而建立友情。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()