鄧紫棋(G.E.M.)近日表明唔會出席一月一號的商台叱咤頒獎禮,擺明唔妥玩杯葛之外。G.E.M.更行動升級,上載了一段名為「G.E.M. 對香港頒獎禮的看法」的短片,大談對已變質嘅頒獎禮的睇法。片長四分鐘,G.E.M開始時就講及若冇獎攞只坐於台下,有甚麼感覺時,她就話:「就算我冇得獎,但如果台上領獎嘅,都係提供good quality音樂質素嘅歌手,我就會心悅誠服。」暗寸電台亂頒獎,沒有質素的歌手都有獎攞咁話。

G.E.M.在片中直言,如果台上領獎嘅歌手嘅音樂係good quality,佢會心悅誠服。

G.E.M.的片中,播出了商台頒獎禮的片段,令人不禁聯想她的言論是直指商台。

G.E.M.敢言贏得不少fans的支持,但亦有網友力斥她根本是有獎就去,冇獎就唔去,若不為何她要出席分豬肉分到七彩的新城頒獎禮。

G.E.M拍短片 句句寸商台頒獎禮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()