來到旅程的尾聲,順利搭順風車平安從西藏回到雲南,「我哋坐喺車站外食啲乾糧,等過夜火車去大理再轉火車返廣州……雖然成日要轉車轉船好奔波,但我哋唔想成日搭飛機咁唔環保!」

Main Camp

4個月窮遊 40城「求救」 浸大情侶走過歐亞大地

2013年01月02日 ~~ 第293期 Face

香港人去旅行,兩個人 8萬蚊還能走一轉 7日東京,豪食靚壽司再 shopping入幾件名牌靚衫已剩無幾。
偏偏現讀浸大數碼圖像傳播系 3年級、 22歲的李明燕( Celesty),卻可以用 8萬蚊跟男友兼同系師兄葉皓麟( Alan)走勻歐亞 12個國家共 40多個城市,沿途為慳錢食麵包坐巴士,雖然未有「走過烽火大地」,但 Celesty在 4個歐洲地方舉「 Seeking For Help」紙牌扮求救,才令今次旅程特別難忘。


將 4個月的旅程剪輯成自己的畢業作品,剪接相當有心機之餘,又加入很多後期製作,想睇可到 vimeo.com搵 ciao traveler就可以睇到。

Celesty與任職多媒體設計的同校師兄 Alan拍拖 3年,去年年尾 Celesty向校方申請休學一年,先到德國一間設計公司做實習生,儲夠旅費後,便開始展開 4個月的流浪之旅。
為了百多天的旅程可慳到盡, Celesty和 Alan先在法國會合,沿途中多以深宵巴士或船代替飛機慳酒店錢, Celesty坦言:「有次由希臘去羅德島架深宵船撞啱有班專業背包族,俾佢哋搶先一步霸咗個靚位,結果惟有瞓走廊,如果要有間房,船票就要貴 10倍,𠵱家冇房冇凳都要 30歐羅(約 300港元)!」 

羅馬 扮接機




Celesty在羅馬機場,站在一班接機的意大利人身旁, Celesty說:「都有人用啲奇怪目光望我,不過我都唔會理。」 

巴黎 親切婆婆


在出名雜多黑人的巴黎北站企了約 5分鐘,就有一位年約七十的婆婆主動幫手, Celesty向她指明鏡頭時還友善微笑:「可惜我哋趕時間,冇得同佢詳細咁傾偈。」




Celesty還特意邀請法籍朋友寫了法文版「 Seeking For Help」在法國巴黎火車站大派用場。 

測試人性


Alan同 Celesty主要用 Canon ED Mark II和 Sony Nex 5N拍攝,還帶了手動鏡頭和一支移軸鏡。為了能夠測試不同地方的人的熱心程度, Alan要在火車站搵隱敝位匿埋用長鏡偷拍。

慳家旅行預咗,但完成旅程後, Celesty將行程剪輯成畢業作品短片,片中見 Celesty經常舉住「 Seeking For Help」牌求助, Celesty說:「其實我只係想測試吓有冇人會幫我哋,啲片係男友企遠處偷影嘅,因為我怕男友太 man冇人肯幫,一般企 5分鐘就會有人幫我,咁我就同佢哋解釋我只係做實驗,通常態度都好友善。」
Celesty今次舉牌地點只揀歐洲大城市如巴黎、倫敦等地的火車站,她亦後悔說:「揀火車站只係貪人流集中,後期去到亞洲因太攰冇再拍,我自己都好後悔,覺得唔應該咁懶!經過今次之旅,我覺得旅客之間可以透過手機 app去增加溝通同互相幫助,如果 app真係研發成功固然好,不過呢方面已經超過今次旅程的預期。」
整個旅程雖然不奇幻,但 Celesty仍然感激男友支持:「冇佢個旅程根本完成唔到,可能要縮短一半,而且啲行李太重啦,有佢幫手會好好多,我去到每個地點都盡量會 send相返香港,父母都唔太擔心嘅。」而 Alan亦說:「 Celesty去咗 4個月都係買咗一份手信,呢個時代真係好難搵到呢類女仔,大家感情更深厚。」 

一路順風車
尼泊爾 水蛭吸血




為了走入泥泊爾人生活, Celesty和 Alan千里迢迢走入當地山區,當時正值雨季, Alan被水蛭狂吸血,女友 Celesty心痛地說:「佢俾水蛭吸咗 40幾啖,成隻腳都係傷口。」 

迫坐巴士




在尼泊爾一些較落後的地方,路上有車就要上, Alan笑說:「即使架車有羊有牛都要上,唔係就蘇州過後冇艇搭,唔知等到幾時,所以有人坐車頂都係好閒!」 

雲南 半粒鐘截車




揹着笨重的行李,舉出截順風車的手勢,幸運的他們在西藏 313國道只等了半小時多,就有一班來自廣東的車隊願意載他們一程。 

山路飛馳




雖然坐上順風車,但經過險要的滇藏 318國道時險象環生, Celesty說:「條路隔籬就係懸崖,又冇欄杆,我為咗慳冇買保險,萬一有咩事就累到屋企人!」 

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮(部分相片由受訪者提供)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()