韓式韃靼牛肉配醬油汁$198
用上來自韓國的牛 loin肉,可撈埋旁邊的雪梨絲再加埋醬油同吃,牛肉甜甜哋,雪梨爽口,口味豐富。

潮𡃁便當

韓風停不了

2013年01月02日 ~~ 第293期 Face

上個月 BIGBANG演唱會, facebook人人洗版,就知「韓」流幾勁!
韓燒興咗幾年,最近市面上更多是韓國宮廷菜、家庭菜,宮廷菜價錢再唔係天價,家庭菜口味亦愈見親民,「韓」風全面吹到,無孔不入!

失傳宮廷甜牛肉


登上 18字樓的 JANG,從落地大窗可望到半山建築物,老闆 Chris 2x歲(不肯透露),西裝骨骨,個子高大,帶點韓劇總經理外表,揀喺 18樓開店,全因為 18在中國人眼中好意頭,居高臨下,感覺亦 relax。 Chris眼見時下韓國餐廳以香港人印象中的韓國菜如韓燒為主,決心求變,提供韓國傳統美食為主,當中一款炸年糕,塗上蜜糖及柚子,賣相精緻,乃從韓國古代宮廷菜式中改良而成, 400-500年前韓國國王都食。另一道招牌菜韃靼牛肉,同樣為傳統宮廷菜式,牛肉每 3-4日從韓國空運而來,確保新鮮,製作時,師傅亦會減少用手觸摸到牛肉,希望原汁原味。由於開在中環, JANG星期六賣大包,叫一道菜,另一道菜 50% off,講都唔信。


特選牛肉石燒飯$158
材料及米飯熟後以 170度加熱 15分鐘,撈起會發現飯焦,熱辣辣,冬天食啱晒!


炸年糕配香草蜜糖汁$68
年糕塗上蜜糖及柚子後,酸酸甜甜,外脆內煙韌,好好咬。


韓風炸雞鎚$148
雞鎚較普通,但炸得不油膩,減梗肥的女生都唔驚。


三色飯糰$88
傳統之餘,這裏亦有較新潮的菜式,飯糰有泡菜、銀魚柳、牛肉 3款口味,銀魚柳甜甜脆脆,泡菜最惹味。

食客  Yippee 文員




我第一次嚟,幾鍾意呢度嘅炸年糕,因為幾特別,韓國嘢好少有甜品食。 

JANG




地址:中環皇后大道中 139號 The L. Place 18樓
電話: 2412 0002
營業時間:星期一至星期四: 11:30am-3pm, 6pm-12mn; 星期五至星期六: 11:30am-3pm, 6pm-1am; 星期日: 11:30am-3pm, 6pm-11pm 

日賣 50碗辣湯麵


尖沙咀一向多韓國餐廳,最近開張的漢城美食,早前從金巴利道舊址搬來,老闆娘 So Seob,來港 20多年,幾年前因打理開餐廳的朋友返回韓國,接手其生意,首先請來韓籍師傅主理食物,增加菜式數目,甚至請個年輕韓妹店員,唔知以為去咗首爾!當中海鮮辣湯麵乃店鋪大賣之作,辣醬及麵條均由店鋪製造,過程乃機密,入口時辣味十足。泡菜辣湯飯則用上醃製已經數天的舊泡菜,使其變得更腍更入味,辣湯用上來自韓國辣粉,味道香濃,酸酸辣辣,當汁撈飯食啱晒!


海鮮辣湯麵$70
店內大賣之一,麵條吸盡湯身辣味,好滋味。


泡菜辣湯(連白飯)$70
湯內有豬肉及豆腐,貫徹韓國食物用料樸素的特質,最正莫過於泡菜,一咬爆汁,吸晒湯汁酸辣味。


傳統炒牛肉年糕$70
年糕長身,軟腍,帶甜味,有別平時食開都是酸辣的韓國食物。


泡菜餅$50
材料基本上以泡菜為主,較單調,但入口香脆,點辣醬同吃就最惹味!

食客  Peter 傳媒




第一次食炒辛辣麵,夠辣同惹味,平時好少食韓國嘢都覺唔錯! 

漢城美食




地址:尖沙咀寶勒巷 6-8A地下
電話: 2367 5025
營業時間:星期一至五: 11am-11pm;星期六至日: 12nn-11pm 

雪碧味蘿蔔冷麵


以尖沙咀為基地的阿利水最近新開分店,面積遠比尖沙咀店小,位置亦有點不起眼,但 lunch時仍然吸引大批寫字樓食客前來。店師傅宋先生,本身為韓國人,向來在尖沙咀店幫手,得老闆信任, 4個月前調來分店,主理泡菜年糕、冷麵、湯麵、石頭飯等地道韓式食物。雜錦冷麵在牛湯內加入冰粒,蘿蔔、青瓜、辣醬、牛𦟌等材料大玩層層疊,侍應邊行邊搖搖欲墜,睇到都驚!當中辣醬加入蜜糖及雪梨,好讓辣醬多帶甜味,不會死辣,最特別是蘿蔔創意地加入雪碧,令蘿蔔咬落更爽,帶汽水味;而呢款冷麵,好多韓國人都喜歡食完熱食後再食,點解?冬天去過韓國,就知道佢哋室內開暖氣似係夏天,咁食絕對有理!


人參雞湯$110
每碗雞湯有半條人參,雞內有紅棗、糯米、栗子等材料,入口微帶酒香,好暖身。


雜錦冷麵$60
冷麵本身味道較淡,較冰涼,在吃過石頭飯及辣泡菜等熱食後進食,喉嚨好舒服。


煎餃子$80
菜單不包括煎餃子,但晚市師傅會因應客人需要提供,表面煎得好香脆㗎!


海鮮炒年糕$80
海鮮包括蜆及魷魚,年糕入口有嚼勁。

食客  Anna 學生




我 working holiday嚟到香港,住係附近,見到有韓國餐廳,嚟食年糕,我之前食過冷麵,估唔到香港都有。 

阿利水韓國料理




地址:鰂魚涌濱海街 56號地下
電話: 2351 2626
營業時間:星期一至日: 11am-10pm 

外賣最強杰汁年糕


最近在土瓜灣零零舍舍開了間韓國小店,一入門口旁邊有個雪糕櫃,不賣雪糕卻賣自家醃製的泡菜。韓國人老闆 Winnie見該區附近冇韓國店,就夾埋阿媽哥哥聯手經營,提供家庭式韓國菜,例如炒粉絲, Winnie說是韓國媽媽經常煮來招呼客人的菜式。為迎合港人口味,年糕炒得更濃味,辣汁好杰,並特別設計了外賣紙筒,方便客人帶走。


泡菜炒飯$35
用上自家醃製的泡菜加入雞肉一併去炒,又開胃又惹味,最有趣係會加埋隻煎蛋,因為香港人鍾意。


炒年糕$35/韓式雞翼$35
年糕內加咗韓式魚蛋,一片片,咬口唔錯,辣汁呈杰身,配合年糕煙煙韌韌,唔捨得咁快吞!


雜錦海鮮煎餅$48
客人 order後即用韓國麵粉及蛋漿開撈,確保上碟新鮮熱辣,外脆內軟,蛋香葱香濃郁。


炒粉絲$40
粉絲味道不算太濃,微微帶辣。

韓味韓國料理




地址:土瓜灣譚公道 67號地下
電話: 2668 5677
營業時間: 11am-11pm 

撰文:梁智欣
拍攝:葉曉明、黃家活

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()