Man Hunt

'13新男神 Arnold Kwok

2013年01月02日 ~~ 第293期 Face

女神受宅男歡迎,其實男神更加男女通殺!單睇去年 8月美國品牌 Abercrombie& Fitch( A&F)中環新店開幕當日,成班港女「瘋擁」紅褲肌男,就知班港女有幾渴!
200名紅褲仔當中,有 6名本地男模,但最具潛質彈起,非擁 42吋胸肌、 21歲喇沙仔,現於英國 Imperial讀書的 Arnold Kwok(郭子豪)莫屬。 Arnold近日更被有「天下第一關」之稱的天機公關公司 CEO鄭紹康睇中,簽做旗下藝人,準備娛圈大展拳腳,港女快準備尖叫吧!

互動片段

爆俾女摸好正常


A& F男模




12年 8月 A&F中環店開幕, Arnold首次喺香港媒體前袒胸露腹肌,面對排隊久等的女 fans要求合照, Arnold亦來者不拒。 

摸得多有黑名單




出身自中產家庭,屋企開廠做製衣,自小豐衣足食,對上只有一個家姐,難得最得寵的 Arnold自細品學兼優,小學到中學都讀喇沙,成績好到中五放榜都未到,就已經被英國幾間學校爭住收, Arnold仲一臉自信對記者說:「我𠵱家讀緊 Imperial嘅機械工程,呢間係全球 Top 10嘅學校 嚟 㗎!」
男模有好多種, Arnold選擇當的男模卻要被人摸勻全身,「其實俾女摸好正常 啫,外國人好多都係咁,同埋佢 哋排咁耐隊都只係想影張相,或者摸吓。不過公司都有守則,又有同事 喺旁邊留意住,好似英國咁,某 啲人已經入 咗黑名單,所以唔使驚。而且做 A&F好過做普通 model,酬勞有 5位數字 㗎!(讀完書入行?)其實想順其自然,不過嚟緊 A& F仲有 job,等公司幫我安排啦!唱歌、拍戲都想試,但要等我讀埋大學先!(唔怕 fans唔記得你?)咁我有信心唔會嘅!不過遇到好劇本都可以請假返嚟拍嘅!」
Arnold做完香港開幕禮的男模後,已去過世界多個地方繼續做 A&F男模,他更被選中做 2013春夏廣告男模, A&F120年歷史廣告中第一次起用華人面孔, Arnold真係唔睇得小。 

Profile


年齡: 21歲
身高: 185cm
三圍: 42、 30、 34
學歷: Imperial College London(機械工程系)
興趣:潛水、唱 K、睇戲(近排睇咗《寒戰》,上晒腦咁話!)
最愛歌王:陳奕迅、周杰倫








21歲仔,拍過兩次拖,現自稱單身的 Arnold,與家姐勁好感情,即使返到英國, Arnold亦經常打畀家姐傾電話,唔怪得兩個咁似樣啦! 

經理人提攜




簽約「天下第一關」的鄭紹康( Francis)做經理人, Arnold聽教聽話,人面極廣的 Francis仲不時提點 Arnold,唔怪得 Arnold話:「好在簽到個咁正嘅經理人啫!」 

採訪、撰文:蘇詠詩
攝影:范仲良
髮型: Eric Li
場地: Diamond Kunado

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()