創立 Galaman的 Johnee話雖然暫時知名度唔高,但 Galaman已經算係佢嘅代表作,雖然 Galaman有商品出,但只在動漫展及少量動漫店有售,暫時未搵到錢。

搜尋氣

網劇《太監尬》瘋傳 少少鹹多多趣

2013年01月02日 ~~ 第293期 Face

喺香港搞創作難搵食,但仍有一班膽生毛的 後唔怕死,寄望可以喺 YouTube響朵仲實際。最近網上便有一條明抽 TVB劇《大太監》的重口味動畫《太監尬》跑出,創作人係年僅 歲的 Johnee Lau,年理大畢業後冇搵過正職,之前創作的《 Galaman》同今次的《太監尬》被轟低俗,又窮到成年冇入過戲院睇戲,但 Johnee仍堅持:「有人笑咪得囉!」

互動片段

創作黑手



有日我睇緊《大太監》,黎耀祥同曹永廉陪鍾景輝去寶貝房,贖番另一個太監 嘅「寶貝」,又話飲咗啲藥水可以「肉莖重生」,覺得整出嚟會幾好笑,所以咪創作咗呢條短片。其實我好少睇電視,我覺得啲內容好重複,所以《大太監》的太監做主角算特別。𠵱家好多網上平台可以畀我哋擺片上去,我冇諗過可以好似司徒夾帶或者 Ming仔咁紅或者搵到錢,我只係想多啲人認識我嘅創作。


《太監尬》係 Johnee重口味創作之一,除咗公仔夠核突,其中的「大肶鳥」更充滿鹹味,放上 YouTube一週已突破 20萬點擊。 Johnee話:「我覺得好開心,完全唔使理人點睇!第二集我仲創作緊。」


Galaman系列有 5集,之後仲吸引到現代教育同佢玩 crossover, Johnee話收咗 5位數字廣告費。


Johnee閒時有喺街擺檔畫插畫, Johnee說:「我任人畀幾多都得,有個小妹妹擺低 5蚊買畫,不過我好感動,因為佢畀咗成副身家我!」

講真政治嘅嘢我好少去理,其實香港有好多嘢我都想講,有次我見有個香港女人去藥房買奶粉,藥房啲人竟然唔賣畀佢,之後個女人搵咗個內地口音嘅女仔幫佢買,竟然又買到喎,不過係買貴咗囉!嚟緊都會放喺新作度。
啲畫重口味但我畫得好開心,完全唔使理人點睇。人哋話啲公仔好醜我唔介意,出到嚟有人笑咪得囉,香港人都要輕鬆吓。有個網民曾經開個新 fb account鬧我啲畫,話我對自己嘅作品好自戀;又話「你覺得可以靠呢樣嘢搵大錢?」嗰時都覺得好委屈,不過搵唔到錢我都會繼續創作。 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()